محسن رضایی:

پایان ماجرای ترامپ مهم است/ اقدامات وی نتیجه ندهد، اندک حیثیت آمریکا بر باد می‌رود

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت: اگر تحریم‌ها و تعرفه‌های آقای ترامپ به نتیجه نرسد، نه تنها اقتصاد آمریکا بلکه اندک حیثیت بین‌المللی این کشور نیز بر باد می‌رود و می‌تواند آمریکا را چندین گام به عقب بازگرداند.
کد خبر: ۳۰۲۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲ - 03August 2018

پایان ماجرای ترامپ مهم است/ اقدامات او نتیجه ندهد، اندک حیثیت آمریکا بر باد می‌رودبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار مطلبی در فضای مجازی، اقدامات خصمانه ترامپ علیه کشورهای مختلف را مورد اشاره قرار داده و نوشته است که اگر سیاست‌های ترامپ نتیجه ندهد، انک حیثیت آمریکا بر باد می‌رود.

در یادداشت دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام آمده است: از قدیم گفته‌اند با یک دست نمی‌شود چند هندوانه برداشت؛ آقای ترامپ یک‌ تنه با تمام دنیا سرشاخ شده است یا بر کشورهای اروپایی، چین و کانادا تعرفه بسته و یا کشورهایی مثل روسیه و ایران و ترکیه را تحریم کرده است.

وی تصریح کرده است: رفتار او به گونه‌ای است که به همه طرف تیراندازی می‌کند و دوست و دشمن را با هم هدف قرار می‌دهد. پایان این ماجرا بسیار مهم است.

رضایی تأکید کرده است: اگر تحریم‌ها و تعرفه‌های آقای ترامپ به نتیجه نرسد، نه تنها اقتصاد آمریکا بلکه اندک حیثیت بین‌المللی این کشور نیز بر باد می‌رود و کینه زیادی در جهان نسبت به آن شکل می‌گیرد که می‌تواند آمریکا را چندین گام به عقب بازگرداند.  

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار