تقدیر از پیشکسوتان هوانیروز ارتش در اصفهان

جمعی از خلبانان پیشکسوت هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایگاه چهارم هوانیروز در اصفهان مورد تقدیر قرار گرفتند.
کد خبر: ۳۰۲۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰ - 04August 2018

تقدیر از پیشکسوتان هوانیروز ارتش در اصفهانبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، آیین گردهمایی خلبانان پیشکسوت هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و تقدیر از آنان در تالار پرواز هوانیروز اصفهان برگزار شد.

در این نشست که با حضور خلبانان قهرمان و حماسه‌آفرین دوران دفاع مقدس با عنوان یادواره مرحوم سرهنگ خلبان «فرهاد فریدونی» برگزار شد، تنی چند از خلبانان بازنشسته هوانیروز با ذکر خاطراتی از حماسه‌های این خلبان قهرمان و عملیات‌های مشترکشان، یاد این قهرمان هوانیروز را گرامی داشتند.

امیر عفیف فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش در این مراسم با ادای احترام به مردان مردی که در کسوت خلبانی برای دفاع از عزت و آزادی ایران اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکردند، اظهار داشت:‌ سربازان ایران اسلامی در تداوم عزت و حفط امانت ماندگار پیشکسوتان جهاد و مبارزه از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

وی خدمت به پیشکسوتان و استفاده از تجارب ارزشمند این خلبانان پیشکسوت را افتخاری بزرگ برای خود دانست و گفت: تاکیدات سلسله مراتب فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران بر گرامیداشت و خدمت به پیشکسوتان است و پایگاه چهارم هوانیروز در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها