حجت‌الاسلام نوروزی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

راه حل مشکلات کشور برخورد با مفسدان اقتصادی است

عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس مبارزه با مفسدین اقتصادی را یکی از راهکارهای اساسی در جهت بهبود وضعیت اقتصادی کشور دانست و گفت: باور به اینکه «ریشه‌کن شدن مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در گرو مذاکره با آمریکاست»، توهم و خیانت به انقلاب است.
کد خبر: ۳۰۲۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲ - 04August 2018

راه برون رفت از بحران های اقتصادی گفتگو با ترامپ نیست/ ضرورت جوان گرایی در پست های مدیریتی کشورحجت‌الاسلام «حسن نوروزی» عضو کمیسیون قضائی و حقوقی و نماینده مردم شهرستان‌های بهارستان و رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با اشاره به وضعیت نابسامان اقتصادی کشور، تنها راه برون‌رفت از معضلات معیشتی و اقتصادی مردم را اتکا به ظرفیت‌های بالقوه داخلی و مبارزه با مفسدین اقتصادی دانست و اظهار داشت: مذاکره با آمریکایی‌ها باعث بهبود وضعیت اقتصادی کشور نخواهد شد.

وی مبارزه با مفسدین اقتصادی را یکی از راهکارهای اساسی در جهت بهبود وضعیت اقتصادی کشور دانست و افزود: امروز از بزرگترین خواسته‌های به‌حق مردم شناسایی و برخورد جدی با مفسدان اقتصادی است؛ لذا نباید نسبت به پیگیری این موضوع مهم غافل شویم. عدم برخورد با مفسدان اقتصادی بی‌اعتمادی مردم به تمام ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب را به ارمغان خواهد آورد.

این نماینده خانه ملت حضور مدیران کهن‌سال و ناکارآمد در پست‌های مدیریتی و مهم را یکی دیگر از دلایل بحرانی شدن وضعیت اقتصادی کشور عنوان کرد و گفت: باید در این شرایط حساس که مردم به لحاظ معیشتی در تنگنا هستند، بیش از گذشته به متخصصان جوان اعتماد و آن‌ها را جایگزین مدیران بی‌انگیزه‌ای کرد که هیچ برنامه‌ای برای بهبود وضعیت اقتصادی ندارند.

عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص غیر قابل اعتماد بودن آمریکایی‌ها خاطرنشان کرد: کسانی که تنها راه کاهش مشکلات کشور را در تعامل و ایجاد ارتباط با آمریکا می‌دانند، یا شناخت دقیقی نسبت به ذات کینه‌ورزانه این کشور نسبت به جمهوری اسلامی ندارند و یا با آگاهی از اهداف و خواسته‌های دشمن مسئله مذاکره با آمریکا را مطرح می‌کنند که این موضوع مصداق بارز خیانت به انقلاب و شهدایی است که جان خود را فدا کردند تا ایران به دور از مداخله‌های بیگانگان مسیر سعادت و استقلال را طی کند.

وی با تاکید بر ضرورت جوان‌گرایی در سایر نهادها و دستگاه‌های اجرایی کشور از تلاش‌های وزیر جوان کابینه دولت دوازدهم تقدیر کرد و گفت: در کشور امثال آذری جهرمی‌های فراوانی داریم که می‌بایستی راه را برای حضور این متخصصان به سایر عرصه‌های کشور باز کرد؛ چراکه انگیزه و کارآمدی مسوولان و مدیران جوان بیش از مدیران خسته و بی‌برنامه است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار