با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) صورت گرفت؛

تجدید میثاق مسئولان جهاد دانشگاهی با آرمان‌های امام راحل (ره)

مسئولان جهاد دانشگاهی با حضور در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره)، با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۳۰۲۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۹ - 04August 2018

تجدید میثاق مسئولان جهاد دانشگاهی با آرمان‌های امام راحل (ره)به گزارش دفاع پرس از تهران، «حمید رضا طیبی» رییس جهاد دانشگاهی کشور بعد از ظهر شنبه در آستانه سی و هشتمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی به همراه معاونان، مدیران و مسئولان سایر مؤسسات و پژوهشگاه های تحت پوشش با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید بیعت کردند.

این مسئولان با نثار تاج گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و میثاق نامه خود را قرائت کردند.

اعضای جهاد دانشگاهی در بخشی از این میثاق نامه تأکید کردند: در آستانه سالروز تشکیل این نهاد، بار دیگر پایداری و دلبستگی خود را به آرمانهای والای حضرت امام راحل و تبعیت از ولایت فقیه و زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام می کنیم.

تکیه بر توان دانش‌ بنیان داخلی، برای عبور از تحریم ها با مدیریت جهادی، ضرورت مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان، بهره‌گیری مؤثر از نیروی پر توان در محیط‌های دانشگاهی، ضرورت شکل گیری از محورهای این میثاق نامه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها