پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران در پی درگذشت مادر شهیدان «باطبی»

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با صدور پیامی درگذشت مادر شهیدان «علیرضا»، «حمیدرضا» و «عباسعلی باطبی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۰۲۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵ - 05August 2018
پیام تسلیت مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران به مناسبت درگذشت مادر شهیدان «باطبی»به گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با صدور پیامی درگذشت بانو «عذرا باطبی» مادر شهیدان «علیرضا»، «حمیدرضا» و «عباسعلی باطبی» را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: خبر درگذشت مرحومه مغفوره ام الشهداء بانو «عذرا باطبی» نماد ایمان و مقاومت و مادر شهیدان «علیرضا»، «حمیدرضا» و «عباسعلی باطبی» سبب تأثر و تألم خاطر شد.
 
نام نیک این اسوه صبر و استقامت که با کسب فیض از مکتب متعالی خاندان عصمت و طهارت (ع)، در کنار همسری سلحشور و فداکار، فرزندانی متعهد، انقلابی و مجاهد فی سبیل الله پرورش داد و تقدیم انقلاب و ایران اسلامی کرد در دفتر زرین فرهنگ ایثار و شهادت ماندگار خواهد بود.
 
آن مادر سفر کرده به دیار باقی را همان بس که حیات طیبه اش در سایه سار قرآن و اهل بیت (ع) به تربیت فرزندانی مومن، انقلابی، مجاهد فی سبیل الله و ولایت‌مدار سپری و سبز قامتانی چون «علیرضا»، «حمیدرضا» و «عباسعلی باطبی» را در عرصه دفاع از مکتب علوی و فاطمی عاشقانه و عارفانه تقدیم حضرت حق نمود.
 
امروز روح این مادر بزرگوار در جوار حق تعالی و کنار سه فرزند گرانقدرش «علیرضا»، «حمیدرضا» و «عباسعلی باطبی» به آرامش رسیده و قرین رحمت باری تعالی است.
 
اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم این مادر مؤمنه و مردم شهیدپرور استان مازندران تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند بزرگ برای ایشان، رحمت واسعه و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار