هشتمین جشنواره جایزه ادبی «یوسف» در بوشهر برگزار می‌شود

به منظور انعکاس و انتقال میراث هشت سال دفاع مقدس و مقاومت اسلامی، هشتمین دوره جشنواره جایزه ادبی «یوسف» در بوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۰۲۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰ - 05August 2018

هشتمین دوره جشنواره جایزه ادبی «یوسف» برگزار می شود+ پوستربه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بوشهر، به منظور انعکاس و انتقال میراث هشت سال دفاع مقدس و مقاومت اسلامی، هشتمین جایزه ادبی «یوسف» در قالب داستان کوتاه دفاع مقدس در سه بخش اصلی «دفاع مقدس»، «دفاع از حریم اهل بیت (ع)» و «مقاومت و بیداری اسلامی» در استان بوشهر برگزار می‌شود.

جایزه بخش ویژه این جشنواره با موضوع «مقاومت ۴۵ روزه» و «حماسه فتح خرمشهر» است که به طور مجزا داوری و به ۲ اثر برتر جایزه‌ای جداگانه اهدا خواهد شد.

توجه به ویژگی‌های بومی استان، پرداختن به حماسه آفرینی‌های رزمندگان در عملیات‌ها و یگان‌های استان، دستاورد‌های استانی دفاع مقدس و تبعات این حماسه آفرینی و شخصیت‌های شناخته شده دفاع مقدس استان، امتیاز ویژه خواهند داشت.

همچنین آثار ارسالی نباید قبلاً در کتاب مستقل یا مشترک یا نشریه‌ای منتشر شده باشند؛ داستان‌های منتخب ویرایش و در مجموعه‌ای چاپ خواهند شد.

تعداد صفحات آثار ارسالی، از ۱۵ صفحه (حدود ۴ هزار کلمه) نباید تخطی کند و علاقه‌مندان باید نام و نام خانوادگی، تحصیلات، آدرس، محل سکونت، آدرس الکترونیکی و شماره تماس ملزوماً در انتهای داستان ارسالی درج نمایند.

زمان اعلام نتایج و برگزاری مراسم پایانی در آذرماه ۱۳۹۷ است و با توجه به این‌که زمان این جشنواره تمدید شده است، علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را حداکثر تا ۱۵ شهریور‌ماه به اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر واقع در خیابان سیراف، جنب درمانگاه سابق حضرت ابوالفضل (ع) یا به آدرس الکترونیکی bonyad.bushehr1391@gmial.com ارسال کنند.

علاقه‌مندان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تماس ۰۷۷۳۳۳۳۱۹۸۷ مدیریت ادبیات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر تماس حاصل کنند.

خاطر نشان می‌شود این جایزه به نام شهید «یوسف ملک ‏شامران»، از نویسندگان شهید دفاع مقدس، نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار