فرمانده تیپ انصارالرسول (ص) سپاه:

راه شهید مبارزه با استکبار جهانی، ناامنی و ظلم و زور است

سرتیپ دوم پاسدار «ناصر باباخانی» گفت: راه شهید مبارزه با استکبار جهانی، ناامنی و ظلم و زور است و ما باید با افتخار راه شهدا را ادامه دهیم.
کد خبر: ۳۰۲۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴ - 05August 2018

راه شهید مبارزه با استکبار جهانی، ناامنی و ظلم و زور استبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «ناصر باباخانی» فرمانده تیپ انصارالرسول (ص) سپاه، امروز (یک‌شنبه} در دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت «داراب ویسی» در شهر «شاهو»، اظهار داشت: خانواده شهدا مایه افتخار و پشتیبان خوبی برای نظام و دولت‌مردان هستند.

وی تصریح کرد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر روحیه شهادت‌طلبی را تقویت می‌کند و عزم ما را در مبارزه با دشمن بیشتر خواهد کرد.

فرمانده تیپ انصارالرسول (ص) ادامه داد: راه شهید مبارزه با استکبار جهانی، ناامنی و ظلم و زور است و ما باید با افتخار راه شهدا را ادامه دهیم.

باباخانی اضافه کرد: شهید «داراب ویسی» یکی از پیشکسوتان جهاد و شهادت در منطقه «اورامانات» بود که در اوایل انقلاب در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خدمت کرد و دوباره برای اعتلای امنیت و دفاع از اسلام و انقلاب، احساس تکلیف کرد و به عرصه بازگشت تا مردم و مسئولان به راحتی امور خود را انجام دهند.

وی اظهار داشت: دفاع از آب و خاک کشور افتخار رزمنده‌های انقلاب است و ما بایستی در هر نقطه‌ای که بویی از فتنه و ضدانقلاب باشد سینه را سپر کرده و دشمن را نابود کنیم.

فرمانده تیپ انصارالرسول (ص) بیان داشت: با ایثار و از خودگذشتگی و شهادت‌طلبی از امنیت انقلاب و کشور و مردم پاسداری خواهیم کرد و دشمنان بدانند با چنین اقدام‌های خرابکارانه‌ای نمی‌توانند رزمندگان ما را مأیوس و امینت منطقه «اورامانات» را لکه‌دار کنند.

شهید «داراب ویسی» از رزمندگان دوران دفاع مقدس بود که ۲۳ تیرماه سال جاری در درگیری با گروهک‌های تروریستی در ارتفاعات بخش «نودشه» از توابع شهرستان «پاوه» به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار