آغاز پانزدهمین اردوی ملی دانش آموزان مناطق مرزی کشور در سنندج

پانزدهمین اردوی ملی دانش آموزان پسر مناطق مرزی غرب کشور با شرکت هشت استان، امروز در سنندج آغاز شد.
کد خبر: ۳۰۲۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸ - 05August 2018

اردوی ملی دانش آموزان مناطق مرزی کشور در سنندج آغاز شدبه گزارش دفاع پرس از کردستان، پانزدهمین اردوی ملی دانش آموزان پسر مناطق مرزی غرب کشور، امروز (یک‌شنبه) با حضور مسئولان ارشد کشوری و استانی و هشت استان آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، ایلام، بوشهر، خوزستان، کرمانشاه و کردستان، در اردوگاه «شهید سلیمان‌خاطر» سنندج آغاز شد.

«رشید قربانی» مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان در این مراسم اظهار داشت: وظیفه آموزش و پرورش براساس اسناد بالادستی، تربیت انسان‌های فرهیخته، بالنده و مسئولیت‌پذیر است.

وی تقویت وحدت، همدلی و وفاق ملی را وظیفه دانش آموزان دانست و خطاب به آن‌ها گفت: شما دانش آموزان می‌توانید هویت ملی و دینی را تقویت کنید و در آینده از کشور پاسداری کنید.

قربانی برگزاری اردو‌های دانش‌آموزی و کارگاه‌های آموزشی را راهکاری بسیار خوب برای آشنایی دانش آموزان با آسیب‌های اجتماعی و فضای مجازی، مسئولیت‌پذیری و حفظ هویت ملی و دینی برشمرد و خاطرنشان کرد: امیدواریم که شما دانش آموزان از نتایج و دستاورد‌های این اردو بهره‌مند شوید و به وفاق ملی کمک کنید.

خاطرنشان می‌شود، نمایشگاه دستاورد‌های دانش آموزی پسران مناطق غرب کشور از جمله برنامه‌های جنبی اردوی دانش آموزان مناطق غربی کشور است که در اردوگاه شهید سلیمان‌خاطر افتتاح شد.

۳۰۰ دانش آموز و مربی از هشت استان مرزی غرب کشور در قالب این اردو و به مدت پنج روز در اردوگاه «شهید سلیمان‌خاطر» سنندج در برنامه‌های فرهنگی و هنری شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها