مدیرکل بنیاد شهید استان کرمانشاه:

همایش «آزادگان موصل ۴» در کرمانشاه برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام «هادی عسگری» به برگزاری همایش «آزادگان موصل ۴» در استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: امیدواریم این همایش کشوری را با همکاری و همراهی سایر دستگاه‌های اداری استان به شکل مطلوب و آبرومندی در تاریخ ۱۷ الی ۱۹ مردادماه در این استان برگزار کنیم.
کد خبر: ۳۰۲۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰ - 05August 2018

«آزادگان» محکم و استوار پای آرمان‌های نظام ایستادندبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، کمیته ایثارگران استان کرمانشاه با ۲ هدف برگزاری همایش آزادگان سرافراز اردوگاه موصل ۴ و نیز تهیه گزارش از اقدامات و فعالیت‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی برگزار شد.

حجت‌الاسلام «هادی عسگری» مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان کرمانشاه در این نشست، اظهار داشت: آزادگان عزیز در دوران اسارت علی‌رغم همه مشکلات و سختی‌های که تحمل کردند، محکم و استوار پای آرمان‌های نظام ایستادند و با استقامتی که از خود نشان دادند، دشمن را به‌زانو درآوردند.

وی افزود: آزادگان حق بزرگی بر گردن ما دارند و ما وظیفه‌ داریم آن‌چه را که در توان‌مان هست در تجلیل و بزرگداشت از این عزیزان به کاربندیم.

وی سپس به برگزاری همایش «آزادگان موصل ۴» در استان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: امیدواریم این همایش کشوری را با همکاری و همراهی سایر دستگاه‌های اداری استان به شکل مطلوب و آبرومندی در تاریخ ۱۷ الی ۱۹ مردادماه در این استان برگزار کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود، به اقدامات و فعالیت‌های فرهنگی ۴۰ ساله انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: خدماتی که ما در بنیاد انجام می‌دهیم حقیقتاً قابل قیاس با خون‌های پاک شهدای گران‌قدر نیست و این خدمات در واقع به‌منزله سپاس و قدردانی از رشادت‌ها و ایثارگری‌های این عزیزان است؛ لذا مهم‌ترین اقدامات بنیاد شهید می‌تواند حول محور ساماندهی گلزار مطهر شهدا، ایجاد حسینیه‌های شاهد در سطح استان، ایجاد موزه شهدا و نیز مواردی از این‌ دست باشد.

در ادامه این نشست «خسرو شهیدی» معاون فرهنگی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه نیز با اشاره به تمهیدات لازم در خصوص برگزاری همایش «آزادگان موصل ۴» گفت: با هماهنگی که با دانشگاه رازی و سپاه پاسداران به‌عمل‌آمده است، بخش عمده‌ای از کار انجام‌شده و امید می‌رود تا با رایزنی و همکاری سایر دستگاه‌های اداری، مابقی امور نیز به نحو احسن پیگیری و به سرانجام برسد.

وی سپس به نحوه ارائه گزارش دستگاه‌های اداری استان در خصوص ۴۰ سالگی انقلاب پرداخت و افزود: ضمن تقدیر و تشکر از زحمات عزیزان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در خصوص چاپ بیش از ۱۰۰ کتاب دفاع مقدس و ساخت و ساز مراکز فرهنگی و موزه و یادمان‌های دفاع مقدس در استان، می‌تواند این کمیته در زمینه چاپ کتاب، انتشاراتی که داشته‌اند و خصوصا برنامه‌های فرهنگی، اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان را در این مسیر کمک کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها