سرمربی تیم غواصی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

ارتقاء رکوردها در مسابقات غواصی ارتش های جهان توسط تیم ایران

سرمربی تیم غواصی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در حالی که در مسابقات بین المللی صحبت از صدم ثانیه ها است، تیم ایران برخی از رکوردها را تا چند دقیقه ارتقاء داده است.
کد خبر: ۳۰۲۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲ - 05August 2018
ارتقاء رکوردها در مسابقات غواصی ارتش های جهان توسط تیم ایرانبه گزارش دفاع پرس از ساری، ناخدا سوم «شهریار شاکری» سرمربی تیم غواصی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه سطح مسابقات غواصی ارتش های جهان به میزبانی نوشهر بسیار بالا است درباره عبور اجرای موفقیت آمیز آیتم جوشکاری و برشکاری در فضای بسته در مسابقات غواصی ارتش های جهان توسط تیم ایران در بهترین زمان ممکن، اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم با موفقیت این آیتم را اجرا کنیم.
 
سرمربی تیم غواصی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: تیم ما پیشرفت خیلی خوبی داشته است؛ چرا که اعضاء این تیم به مدت هفت ماه مداوم در اردو بودند و خیلی خوب تمرین کردند.
 
وی از درخشش غواص های ایران در مسابقات پیش رو خبر داد و گفت: غواص های ایران پیشرفت چشم گیری نسبت به گذشته داشته اند و این قول را می دهم که در هر مسابقاتی پرچم کشور عزیزمان ایران را به اهتزاز در بیاوریم.
 
سرمربی تیم غواصی ایران از عملکرد «احسان سنجابی» در آیتم جوشکاری و برشکاری در فضای بسته تمجید کرد و گفت: احسان در این آیتم خیلی خوب و مسلط بود و بدون مشکل این آیتم را به سرانجام رساند.
 
«احسان سنجابی» غواص تیم ایران که موفق به اجرای آیتم جوشکاری و برشکاری در فضای بسته در کوتاه ترین زمان ممکن شد، گفت: با یاری گرفتن از خدای متعال توانستم این آیتم را با موفقیت پشت سر بگذاریم و بهترین زمان را ثبت کنیم.
 
وی خاطرنشان کرد: با این زمان می توانیم کماکان در بالای جدول مسابقات قرار بگیریم. ما قوی ترین تیم مسابقات هستیم و خدا را شکر کماکان کارمان را به بهترین شکل ممکن انجام دادیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار