سردار اشتری:

نیروی انتظامی پاسدار امنیت کشور است

فرمانده نیروی انتظامی گفت: کشور ما امروز به برکت انسجام مردم و مسئولان، شکست ناپذیر، پیروز و از امن‌ترین کشورهاست و نیروی انتظامی از این امنیت پاسداری می‌کند.
کد خبر: ۳۰۲۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲ - 05August 2018

نیروی انتظامی پاسدار امنیت کشور استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، سردار «اشتری» فرمانده نیروی انتظامی طی سخنانی در مراسم معارفه فرمانده جدید انتظامی استان قم با اشاره به اینکه برقراری و حفظ نظم، امنیت و آرامش در جامعه از وظایف اصلی پلیس است، اظهار داشت: به برکت هدایت‌های رهبری، هوشیاری مردم، تلاش‌ها و انسجام نهاد‌های امنیتی، نظامی، انتظامی و قضایی، ایران امروز جزو امن‌ترین کشورهاست و نیروی انتظامی از این امنیت پاسداری می کند.

وی با اشاره به پیچیده‌تر شدن توطئه‌های دشمنان بر ضد ملت ایران در چهار دهه گذشته تا امروز گفت: ظرفیت ها، امکانات و اشراف اطلاعاتی ما هم بسیار بیشتر شده و با هوشیاری آحاد مردم و مسئولان و انسجام ملی، ملت ایران شکست ناپذیر و پیروز است.

سردار اشتری به تبیین ویژگی‌های شاخص شهر مقدس قم به دلیل به وجود حرم حضرت معصومه (س)، مسجد مقدس جمکران، حضور مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه و مردم شهیدپرور و ولایت مدار پرداخت و ابراز کرد: خدمت در این شهر مقدس دارای اجری معنوی و ثوابی عظیم است که برای خدمتگزاران این شهر ثبت می‌شود.

وی گفت: به لطف خدای متعال و با هم افزایی ملت و نیرو‌های نظامی و انتظامی امروز امنیت ایران اسلامی در جهان مثال زدنی و حاصل خون شهداست و امروز هیچ مشکل امنیتی در کشور نداریم.

سردار اشتری تصریح کرد: البته دشمنان قسم خورده نظام ۴۰ سال است که می‌خواهند به هر روشی امنیت کشور را برهم زده پایه‌های اعتقادی ملت را تضعیف و در نهایت اعتماد مردم به نظام را کم کنند، اما بدانند که کور خوانده‌اند و نقشه‌های شان خنثی خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی ویژگی‌هایی همچون داشتن برنامه ریزی و ارتباط خوب با مردم و علما و مسئولان را از مختصات دوران شش سال تلاش سردار «کاظم مجتبایی» در سمت فرماندهی انتظامی قم دانست و افزود: سردار «عبدالرضا آقاخانی» فرمانده جدید انتظامی قم نیز فردی با تجربه و با کارنامه مثبت، ولایی و عاشق خدمت به مردم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها