معاون هماهنگ‌ کننده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) کرمانشاه:

برنامه راهیان‌ نور و کنگره شهدا تقویت‌ کننده مبنای فکری، اعتقادی و ارزشی دانشجویان است

سرهنگ «مجتبی بیاتی» گفت: برنامه راهیان‌ نور، کنگره شهدا و کنگره اربعین تقویت‌ کننده مبنای فکری، اعتقادی و ارزشی دانشجویان است.
کد خبر: ۳۰۲۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲ - 05August 2018

برنامه راهیان‌نور و کنگره شهدا تقویت‌کننده مبنای فکری، اعتقادی و ارزشی دانشجویان استبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار «مجتبی بیاتی» معاون هماهنگ‌ کننده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه برنامه راهیان‌ نور، کنگره شهدا و کنگره اربعین تقویت‌ کننده مبنای فکری، اعتقادی و ارزشی دانشجویان است، اظهار داشت: برای مقابله در برابر توطئه و هجمه‌های دشمنان و استکبار جهانی باید مبنای فکری و اعتقادی دانشجویان را تقویت و قدرت ایمان را در وجود آنان شعله‌ ور کرد.

وی گفت: باید در جهت تقویت معارف اسلامی و عقاید دانشجویان تلاش کرد زیرا امروز ابزار دشمن تغییر یافته و با نشر فساد و ایجاد شبهه‌ پراکنی در افکار دانشجویان در فکر ایجاد راهی برای به گمراهی و تباهی کشیدن آنان است.

بیاتی عنوان کرد: دشمن قصد دارد با هدف قرار دادن اعتقادات و ارزش‌های دانشجویان اهداف شوم خود را در کشور پیاده کند که باید با مطالعه، شناخت و بهره‌مندی از آثار ولایت در جامعه در برابر تهدیدهای استکبار جهانی ایستادگی کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: فعالیت در زمینه راهیان‌ نور موجب هدایت و راهنمایی دانشجویان می‌شود زیرا با برگزاری اردوهای راهیان‌ نور، کنگره شهدا و ستاد اربعین دوران هشت سال دفاع مقدس، رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان جنگ تحمیلی برای جوانان به ویژه دانشجویان تبیین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اجرای اردوهای راهیان‌ نور موجب افزایش روح معنویت در دانشجویان می‌شود، افزود: با توجه به اینکه اردوهای راهیان‌ نور و بازدید از مناطق عملیاتی جنوب و غرب تأثیر بسزایی در روحیه دانشجویان دارد باید تلاش شود این مسیر معنوی و فرهنگی از سوی مسئولان تداوم یافته و تقویت شود.

مسئول دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان کرمانشاه نیز در این نشست با بیان اینکه شبکه‌های اجتماعی در دانشگاه‌ها زیاد شده است، اظهار داشت: باید برنامه‌ سازی و کنترل این فضا در اختیار مسئولان فرهنگی دانشگاه‌ها قرار بگیرد.

حجت‌الاسلام «خسرو زال‌پور» با تأکید بر اینکه شبکه‌های اجتماعی فکر و ذهن همه دانشجویان را تحت تأثیر قرار داده است، افزود: وظیفه مسئولان فرهنگی و فرهیختگان این است که برای کنترل این فضا برنامه‌ریزی کنند.

وی گفت: اساتید دانشگاه وظیفه مهمی در عرصه فرهنگ دارند، بنابراین باید ترفندهای دشمن که از طریق فضای مجازی وارد شده‌اند و آنجا را مقر خود کرده‌اند بشناسند و با بینش و آگاهی جامعه را از گزند این تهدیدات و هجوم نرم مصون دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار