مسابقات نظامی ارتش‌های جهان-46/

ارتقاء برخی از رکوردهای جهانی توسط غواصان نظامی ایران

سرمربی تیم غواصی نیروی دریایی ارتش گفت: در حالی‌ که در مسابقات بین المللی صحبت از صدم ثانیه‌هاست، تیم ایران برخی از رکوردها را تا چند دقیقه ارتقاء داده است.
کد خبر: ۳۰۲۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵ - 05August 2018

ارتقاء برخی از رکوردهای جهانی توسط غواصان ایرانیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، ناخدا سوم «شهریار شاکری» سرمربی تیم غواصی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره اجرای موفقیت‌آمیز آیتم جوشکاری و برشکاری در فضای بسته در مسابقات غواصی ارتش‌های جهان توسط تیم ایران در بهترین زمان ممکن، گفت: خدا را شکر توانستیم با موفقیت این آیتم را اجرا کنیم. تیم ما پیشرفت خیلی خوبی داشته است. اعضای تیم به مدت هفت ماه مداوم در اردو بودند و خیلی خوب تمرین کردند. 

وی از درخشش غواص‌های ایران در مسابقات خبر داد و افزود: غواص‌های ایران پیشرفت چشم‌گیری نسبت به گذشته داشته‌اند و این قول را می‌دهم که در هر مسابقه‌ای پرچم کشور عزیزمان ایران را به اهتزاز در بیاوریم. 

سرمربی تیم غواصی ایران از عملکرد احسان سنجابی در آیتم جوشکاری و برشکاری در فضای بسته تمجید کرد و گفت: احسان در این آیتم گل کاشت. او خیلی خوب و مسلط بود و بدون مشکل این آیتم را به سرانجام رساند. 

شاکری سطح این مسابقات را بالاتر از ادوار گذشته عنوان کرد و افزود: در همه آیتم‌ها رکوردهای خوبی به ثبت رسیده است. در مسابقات بین‌المللی صحبت از صدم ثانیه‌هاست اما تیم ما توانست برخی از رکوردها را تا چند دقیقه ارتقاء ببخشد که قابل احترام و ارزش است. 

احسان سنجابی غواص تیم ایران که موفق به اجرای آیتم جوشکاری و برشکاری در فضای بسته در کوتاه‌ترین زمان ممکن شد هم گفت: با یاری گرفتن از خدای متعال توانستیم این آیتم را با موفقیت پشت سر بگذاریم و بهترین زمان را ثبت کنیم. 

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار