مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان مطرح کرد؛

ضرورت استفاده از ظرفیت تشکل های دینی در برنامه های اربعین حسینی

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان بر ضرورت استفاده از ظرفیت تشکل های دینی در برنامه های اربعین حسینی (ع) تاکید کرد.
کد خبر: ۳۰۲۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۹ - 05August 2018

ضرورت استفاده از ظرفیت تشکل های دینی در برنامه های اربعین حسینیبه گزارش دفاع پرس از لرستان، حجت الاسلام «سعید مهدوی امین» در جلسه کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین حسینی (ع) لرستان، گفت: استفاده از ظرفیت تشکل های دینی در اجرای برنامه های فرهنگی اربعین حسینی (ع) ضروری است.

وی پیاده روی اربعین حسینی (ع) را حرکت فرهنگی ارزشمندی دانست و گفت: باید با بهره مندی از این ظرفیت مهم که خیل عظیم عاشقان حسینی (ع) ایجاد می‌کنند فضایی ایجاد شود که دشمنان مغلوب این حرکت فرهنگی شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با تأکید بر مردمی کردن هدایت و پشتیبانی زائرین اربعین امام حسین (ع)، اظهار داشت: در این راستا استفاده از ظرفیت بالای تشکل های دینی ضروری است، لذا باید زمینه حضور پر رنگ این تشکل ها در کنار اقشار مختلف مردم فراهم شود تا فلسفه قیام امام حسین(ع)، درس آزادگی و جوانمردی و ایستادگی ایشان در راه حق و مبارزه با ظلم و جور به بهترین شکل ممکن برای همه متذکر و یادآوری شود.

حجت‌الاسلام مهدوی به فعالیت دو هزار و ۵۰۰ هیئت مجوزدار در استان اشاره کرد و گفت: این هیئت ها در راستای برپایی هر چه بهتر موکب‌ها، استقبال و بدرقه زائرین، فضا سازی استان و اجرای منظم و منسجم برنامه های فرهنگی و مذهبی ظرفیت بالایی برای استان محسوب می شوند که شایسته است از این ظرفیت به نحو احسن استفاده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار