سردار اشتری:

نیروی انتظامی با روحیه جهادی در خدمت مردم و امنیت کشور است

فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) گفت: مشی این نیرو حفظ امنیت کشور و تلاش در جهت خدمت به مردم با روحیه جهادی است.
کد خبر: ۳۰۲۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۱ - 05August 2018

نیروی انتظامی با روحیه جهادی در خدمت مردم و امنیت کشور استبه گزارش دفاع پرس از قم، سردار «حسین اشتری» ظهر امروز در دیدار با آیت‌ الله «سید محمد سعیدی» تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) با بیان اینکه نیروی انتظامی در راستای پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی تلاش خود را دنبال می‌کند، اظهار داشت: تاکنون به لطف خداوند متعال و عنایت رهبری توانسته ایم در راستای ماموریت‌های خود گام‌های مطلوبی را برداریم و نسبت به سال‌های گذشته به دستاورد‌های بیشتری برسیم.

فرمانده ناجا خاطر نشان کرد: نیرو‌های انتظامی از دی ماه سال گذشته به صورت ویژه در خدمت امنیت مردم بوده و در راستای حفظ آرامش و امنیت کشور تلاش‌های بسیاری را به صورت شبانه‌ روزی دنبال کرده‌اند.

وی از ارتباط مطلوب نیروی انتظامی با مردم یاد کرد و گفت: این مجموعه تلاش کرده است تا خادم مردم باشد و در این راستا نیز برنامه‌های مختلفی در ناجا دنبال شده است.

اشتری به انجام نظارت ستادی در ماه‌های اخیر اشاره کرد و ادامه داد: بر اساس گزارش‌هایی که تاکنون حاصل شده است توانستیم به نتایج قابل توجهی برسیم، اما باید توجه داشته باشیم که خلا‌های بسیاری وجود دارد و باید همچنان با روحیه جهادی در راستای جبران آن‌ها گام برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار