سرلشکر موسوی:

خشم دشمنان از حضور موثر ایران در مبارزه با تروریسم در منطقه است

فرمانده کل ارتش در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم «مرتضی زرهرن» گفت: حضور موثر ایران در مبارزه با تروریسم در منطقه، موجب عصبانیت دشمنان شده است.
کد خبر: ۳۰۲۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶ - 05August 2018

خشم دشمنان از حضور موثر ایران در مبارزه با تروریسم در منطقه استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم ارتش «مرتضی زرهرن» اظهار داشت: حضور موثر ایران در مبارزه با تروریسم در منطقه، موجب عصبانیت دشمنان شده است.

وی افزود: دشمنان نظام و انقلاب، سعودی‌ها و داعشی‌های دست پرورده آنان و در راس آن‌ها آمریکای جنایتکار، امروز سعی دارند موفقیت‌های ایران در سوریه را زیر سوال ببرند و طوری در جامعه عنوان کنند که حضور ایران در سوریه غلط است.

امیر موسوی ادامه داد: این تمرکز منافقین بر سر موضوع حضور ایران در سوریه نیز مبین این مطلب است که حضور نیروهای ما با بصیرت و درست بوده و ضربه اساسی به دشمن وارد کرده است.

فرمانده کل ارتش با گرامی‌داشت یاد شهید زرهرن بیان کرد: از خدا می‌خواهیم این توفیق و توانایی را به ما بدهد تا قدردان خانواده‌های شهدا و رهرو راه آنان باشیم و آن آرمان‌هایی را کهبه دنبالش بودند محقق شود و دستاوردهایشان را هم حفظ کنیم.

سرلشکر موسوی دیدار با خانواده‌های شهدا را مایه برکت دانست و گفت: رویکرد و هدف ما از این دیدار، مدد گرفتن از شهدا برای خدمت‌رسانی به مردم است. شهدا نوری هستند که راه را برای ادامه حرکت روشن می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها