مسابقات نظامی ارتش‌های جهان-49/ حق‌پرست:

داوران ایرانی در مسابقات غواصی ارتش‌های جهان بسیار خوب عمل کردند

سر داور مسابقات غواصی نظامی ارتش‌های جهان گفت: ناظران بین‌المللی و ناظران تیم‌ها اذعان کردند که عملکرد داوران کاملاً منصفانه و در حد یک داوری حرفه‌ای است.
کد خبر: ۳۰۲۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۴ - 05August 2018

داوران ایرانی در مسابقات غواصی ارتش‌های جهان بسیار خوب عمل کردندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، ناخدا دوم «حامد حق‌پرست» سر داور مسابقات غواصی ارتش‌های جهان با تمجید از نمونه کار تیم غواصی ایران در آیتم جوشکاری و برشکاری در فضای بسته، اظهار داشت: باید اعلام کنم تیم ایران در یکی از تکنیکی‌ترین آیتم‌ها، بهترین و سریع‌ترین عملکرد را به ثبت رساند. به عنوان سر داور این مسابقات از دیدن عملکرد و نوع کار تیم غواصی ایران احساس غرور کردم. 

وی با اشاره به حیرت داوران خارجی از عملکرد تیم غواصی ایران، خاطرنشان کرد: همه داوران آیتم‌های تیم ایران را رصد کردند. این عملکرد نشان می‌دهد ما در راه پیشرفت و ترقی گام برداشتیم. 

سر داور مسابقات بین‌المللی غواصی ارتش‌های جهان بیان کرد: در 2 سال گذشته در مسابقات غواصی روسیه حضور داشتم، اما امسال عملکرد تیم‌ها بی‌نظیر است. تیم ایران به خوبی همه آیتم‌ها را پشت سر گذاشته و عملکرد خوبی داشته است. 

ناخدا حق‌پرست به قضاوت منصفانه داوران ایرانی اشاره کرد و گفت: جدای از عملکرد بی‌نظیر ایران، تیم داوری ایران نیز به گونه‌ای عمل کرده که ناظران بین‌المللی و ناظران تیم‌ها اعلام کردند که نیازی نیست در همه صحنه‌ها حضور داشته باشند، چرا که تیم داوری منصفانه و به دور از هرگونه جانبداری قضاوت می‌کند. این موضوع برای ایران در حد یک قضاوت حرفه‌ای است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها