برگزاری نشست هم‌اندیشی بانوان خوزستانی در حوزه دفاع مقدس

نشست هماهنگی و هم‌اندیشی بانوان در حوزه دفاع مقدس خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۳۰۲۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲ - 06August 2018

برگزاری کمیسیون هماهنگی و هم اندیشی بانوان خوزستانی در حوزه دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اهواز، نشست هماهنگی و هم اندیشی بانوان در حوزه دفاع مقدس خوزستان در سالن اجتماعات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد.

در این نشست سیده «فرانک موسوی» مدیر‌کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان اظهار داشت: نقش بانوان خوزستانی نه تنها در دوران دفاع مقدس کمتر از هیچ گروه و قشر دیگری نبود، بلکه از شاخصه های بارز این دوران می توان به ایثار و فداکاری این شیرزنان جنوبی اشاره کرد. 

وی با تاکید بر تدوین نقش بانوان در دفاع مقدس، احصاء تاریخ شفاهی مادران و همسران شهدا، ایثارگران و آزادگان را خواستار شد و افزود: همانگونه که مردان سرزمین مقدس مان با حضور در جبهه‌ها توانستند از کیان مملکت دفاع کنند، همان‌گونه نیز زنان فداکار ما توانستند از حرمت خانواده و پشتیبانی جنگ حمایت لازم را به عمل آورده و زمینه پیروزی های مکرر را فراهم سازند.

«بتول دوستعلی وند» مدیر امور بانوان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان نیز بر انجام همایش ملی و یادواره بزرگ شهدا و زنان رزمنده خوزستان تاکید و تصریح کرد: در حوزه بانوان استان برنامه‌های خوبی مطرح شده که انتظار داریم با همت و مساعدت مدیر کل و دیگر دستگاه‌های اجرایی استان شاهد به انجام رسیدن آنها باشیم.

وی همچنین از ساماندهی بانوان پیشکسوت دفاع مقدس خوزستان خبر داد و گفت: طی فراخوان های متعددی خواستار احصا لیست بانوان ایثارگر در دوران دفاع مقدس هستیم تا بتوانیم ضمن تجلیل از این عزیزان، بتوانیم تاریخ شفاهی آنان را احصا و خاطرات آنان را نیز تدوین و منتشر کنیم.

در پایان این جلسه، سردار «محمد علی‌پور» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان خواستار برنامه ریزی بیشتر و دقیق‌تر جهت بررسی نقش ارزنده بانوان خوزستانی در سطوح مختلف شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها