امام جمعه بوشهر:

دولت باید در مدیریت اقتصادی کشور تجدید نظر کند/ «اقتصاد مقاومتی» تنها راه برون‌رفت از شرایط فعلی است

آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» گفت: با توجه به اینکه برنامه‌های اقتصادی دولت منجر به بحران اقتصادی شده است، بنابراین دولت باید در مدیریت اقتصادی خود تجدید نظر کند که تنها راه برون‌رفت از شرایط اقتصادی فقط اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۳۰۲۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲ - 06August 2018

دولت باید در مدیریت اقتصادی کشور تجدید نظر کند/ «اقتصاد مقاومتی» تنها راه برون رفت از شرایط فعلی

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، با اشاره به شرایط اقتصادی اخیر کشور، اظهار داشت: حفظ منافع ملی با استفاده از سیاست‌های خارجی، مهم‌ترین اصل در نظام است و احترام به حقوق مردم به‌خصوص جوانان، باید الویت اصلی مسئولین دولتی باشد.

وی افزود: توجه به اقتصاد و معیشت مردم به‌خصوص اشتغال جوانان، باید الویت همه مسئولین باشد و از همه ظرفیت‌های استان بوشهر مانند نفت، گاز، نیروگاه و دیگر منابع غنی استفاده شود و جوانان نخبه بوشهری در همه حوزه‌ها حضور داشته باشند.

آیت‌الله صفایی بوشهری گفت: مسئولین باید برای حل مشکلات مردم تدبیری جدی داشته باشند؛ چرا مردم استان بوشهر که ولایت‌مداری خود را ثابت کرده‌اند باید عذاب و رنج کمبود‌ها را تجربه کنند؟

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر عنوان کرد: با توجه به اینکه برنامه‌های اقتصادی که توسط دولت اجرا شده، نتیجه توقف و بحران اقتصادی داشته است، بنابراین دولت مستقر در جمهوری اسلامی ایران باید در مدیریت اقتصادی فعلی تجدید نظر کند که تنها راه برون‌رفت از شرایط اقتصادی فقط اقتصاد مقاومتی است.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: انتظار می‌رود که دستگاه قضایی نظارت کامل بر اقتصاد داشته باشد، با تمامی مفسدان اقتصادی برخورد کند و هیچ‌گونه مسامحه‌ای نداشته باشد و مجلس نیز در عرصه بحران‌های اقتصادی قوانین خوبی را تصویب کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار