در نامه نماینده ولی‌فقیه در سپاه به مراجع اعلام شد؛

آمادگی سپاه و بسیج برای نقش‌آفرینی در حل مشکلات اقتصادی

نماینده ولی‌فقیه در سپاه در نامه‌ای به مراجع عظام تقلید، از آمادگی سپاه و بسیج برای نقش‌آفرینی در حل مشکلات اقتصادی کشور خبر داد.
کد خبر: ۳۰۲۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷ - 06August 2018

اعلام آمادگی سپاه و بسیج برای نقش‌آفرینی در حل مشکلات اقتصادیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی‌فقیه در سپاه در پیامی به مراجع تقلید و آیات عظام مکارم شیرازی، نوری همدانی و صافی گلپایگانی، ضمن اعلام آمادگی فرزندان انقلاب اسلامی در سپاه و بسیج برای نقش‌آفرینی و کمک در حل مشکلات عرصه اقتصادی کشور و مقابله با توطئه‌های دشمنان، از مواضع حکیمانه این مراجع عالی‌قدر در خصوص اصلاح امور با تغییر عناصر و تکیه بر توانمندی‌های داخلی و اقتصاد مقاومتی و نیز برخورد قاطع و سریع با مفسدان و غارتگران قدردانی کرد.

متن پیام نماینده ولی فقیه در سپاه به این شرح است:

«بسمه تعالی

با اهداء سلام و تحیات

در حالی که چالش‌های متعدد نظام جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون در پرتو رهبری داهیانه امام راحل (قدس سره الشریف) و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و هدایت و حمایت مراجع عظام تقلید و نیز ایثار و جانفشانی ملت عزیز ایران، به حول و قوه الهی مرتفع شده و نظام با سربلندی و عزت و اقتدار به مرحله چهل سالگی خود رسیده است، وجود مشکلات اقتصادی ناشی از عوامل و فشارهای بیرونی و سوءمدیریت برخی از مسئولان، در شأن مردم و زیبنده نظام ولایی نیست.

در طول تاریخ تشیع، مراجع معظم تقلید، همواره ملجا و از حامیان اصلی مردم بوده و دغدغه دینداری و معیشت آنان از مهمترین خواسته‌های علما بوده است.

حضرتعالی نیز که همیشه حامی مردم متدین ایران اسلامی بوده‌اید، اخیراً در خصوص اصلاح امور با تغییر عناصر و تکیه بر توانمندی‌های داخلی و اقتصاد مقاومتی و نیز محاکمه سریع و قاطع مفسدان و غارتگران تذکراتی فرموده‌اید، که یقیناً مایه دلگرمی ملت بوده و زمینه‌ساز جدیت مسئولان برای حل معضلات است؛ ان‌شاءالله.

اینجانب بر خود لازم می‌دانم ضمن اعلام آمادگی فرزندان انقلاب اسلامی در سپاه و بسیج برای نقش‌آفرینی و کمک در حل مشکلات جاری عرصه اقتصادی کشور و مقابله با توطئه‌های دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی، از مواضع حکیمانه حضرتعالی صمیمانه سپاسگزاری و حمایت نموده، از پیشگاه ذات اقدس ربوبی سلامتی کامل، طول عمر و دوام عزت آن وجود مبارک را در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (روحی له الفدا) مسئلت دارم.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

عبدالله حاجی صادقی

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی»

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها