مسئول بخش سوره مهر الکترونیک خبر داد:

کتاب های صوتی سوره مهر با صدای نویسندگان آنها منتشر می شوند

مسئول بخش سوره مهر الکترونیک حوزه هنری از انتشار کتابهای گویا با صدای گویندگان شاخص و نویسندگان کتابها در آینده ای نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۳۰۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳ - 04October 2014

کتاب های صوتی سوره مهر با صدای نویسندگان آنها منتشر می شوند

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، امین نادری مسئول بخش سوره مهر الکترونیک حوزه هنری با بیان این که انتشارات سوره مهر در سال 1393 با جدیت بیشتری کتاب های گویا و تعاملی را در دستور کار قرار داده است، اظهار کرد: کتاب های گویا پیش از این هم وجود داشته اند و کتاب های تعاملی هم فرصتی هستند که می توان تعامل کاربر را هم در آن شاهد بود و صرفا متن نیستند بلکه به نوعی چند رسانه ای محسوب می شوند.

وی با اشاره به این که درباره کتاب های گویا اقدامات جدیدی در حال انجام است، اظهار کرد: قرار است کتاب هایی با صدای گویندگان شاخص ضبط شود و مذاکرات اولیه این کار انجام شده، ضمن این که بعضی از کتاب ها قرار است با صدای خود نویسنده ها خوانده شود که می تواند برای شنوندگان جذابیت بیشتری داشته باشد.

نادری ادامه داد: این کتاب ها در مرحله پیش تولید هستند و به عنوان مثال یکی از این کتاب ها، «دختر شینا» است که در حال تولید نسخه صوتی آن هستیم یا مجموعه اشعار سعید بیابانکی که قرار است با صدای خودش ضبط شود و امیدواریم تا سه ماه آینده راهی بازار شود.

مسئول بخش سوره مهر الکترونیک حوزه هنری همچنین از تولید کتاب های تعاملی در حوزه کودک و نوجوان خبر داد و گفت: کتاب های تعاملی برای کودکان کتابهایی هستند که کودک در حین بازی کردن محتوای این کتاب ها را می خواند یا در حین کتاب خواندن می تواند بازی کند یا به عبارت دیگر کتاب را بازی و بازی را مطالعه کند.

وی با بیان این که پنج عنوان کتاب تعاملی برای کودکان در مرحله تولید است، گفت: این کتاب ها تا یکی دو ماه آینده با همکاری حوزه هنری منتشر می شود. فعلا کتاب های تعاملی را در حوزه کودک و نوجوان تولید خواهیم کرد و در ادامه، تصمیم داریم در زمینه های دیگر هم از جمله کتاب های آموزش موسیقی و پژوهش هنر این کار را انجام دهیم.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار