دیدار حجت‌الاسلام محمدحسنی با فرزندان سرلشکر شهید بابایی

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در دیدار با خانواده شهید بابایی از این شهید به عنوان الگوی اخلاق، نظامی‌گری و یک فرمانده ولایتمدار یاد کرد.
کد خبر: ۳۰۲۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵ - 06August 2018

دیدار حجت‌الاسلام محمدحسنی با خانواده سرلشکر شهید باباییبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به همراه حجت الاسلام قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا و دیگر مسئولین به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت سرلشکر خلبان شهید «عباس بابایی» با فرزندان این شهید والامقام دیدار کرد.

وی در این دیدار گفت: سال‌ها قبل اولین باری بود که کتاب «پرواز تا بی‌نهایت» شهید بابایی را خواندم، به شدت تحت تاثیر قرار گرفته و به گریه افتادم. از خواندن این کتاب متاثر شدم، نخست برای اینکه چرا چنین انسان‌های والامقامی را از دست دادیم و دوم برای اینکه چقدر ما با چنین انسان‌های به خدا رسیده فاصله داریم.

حجت‌الاسلام محمدحسنی خطاب به فرزندان شهید بابایی با بیان اینکه داشتن پدری چون شهید بابایی خود افتخاری بزرگ است، تصریح کرد: ما خود را مرهون زحمات شهید بابایی و همسر ایشان خانم «حکمت» می‌دانیم؛ چرا که از دست دادن همسر جوانی چون شهید بابایی و تربیت و بزرگ کردن فرزند در نبود آن بزرگوار کار بسیار سختی بود، اما خانم حکمت این مسئولیت را به خوبی انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: شهید بابایی الگوی اخلاق، نظامی‌گری و یک فرمانده ولایتمدار بود و تفکر ایشان چه در عرصه‌های نظامی و چه در عرصه‌های اخلاقی و مدیریتی مسیر تازه‌ای را در فرهنگ ارتش و نیروهای مسلح باز کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: بخش اعظمی از دفاع مقدس مرهون مردان و زنان مقاومی همچون شهید بابایی و همسر مکرم ایشان است و باید خاطرات این الگوهای ماندگار برای نسل جوان بازگو شود.

حجت الاسلام محمدحسنی در پایان تاکید کرد: شهید بابایی یکی از پرنورترین ستاره‌های آسمان شهیدان ایران است.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها