رییس آموزش و پرورش پلدختر خبر داد؛

برگزاری اردوهای طرح هجرت با همکاری بسیج دانش آموزی سپاه

«رضا شاهمرادی» با اشاره به اینکه طرح هجرت همه ساله در فصل تابستان با همکاری بسیج دانش آموزی سپاه در مدارس شهری و روستایی شهرستان اجرا می‌شود، اظهار داشت: طرح هجرت فرصت خوبی برای دانش آموزان است.
کد خبر: ۳۰۲۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵ - 06August 2018

اردوهای طرح هجرت با همکاری بسیج دانش آموزی سپاه برگزار می شودبه گزارش دفاع پرس از لرستان، «رضا شاهمرادی» رییس آموزش و پرورش پلدختر ظهر امروز در جلسه هماهنگی اردوهای طرح هجرت که در سالن جلسات آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار داشت: در این زمینه تعامل بسیار مناسبی بین آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی وجود دارد که امیدواریم با امکانات محدود حداکثر بهره‌وری را در زمینه طرح هجرت داشته باشیم.

وی افزود: طرح هجرت فرصت خوبی در جهت یادگیری تعامل اجتماعی، آموزش‌های شهروندی و مسئولیت پذیری برای دانش آموزان است و مهمترین هدف آن بهسازی مدارس برای شروع سال تحصیلی است، تا دانش آموزان سال تحصیلی جدید را در یک محیط با نشاط و آرام آغاز کنند.

 سرهنگ «فردین ‌زارع» جانشین سپاه ناحیه پلدختر نیز در این جلسه با اشاره به اهداف بسیج در راستای محرومیت زدایی با برگزاری اردوهای طرح هجرت عنوان کرد: در طرح هجرت امسال نوسازی و تعمیر مدارس در اولویت برنامه‌ها قرار دارد و مدارسی که نیازمند تعمیر اساسی است آنها را در نظر خواهیم گرفت.

وی هدف از اجرای طرح هجرت را غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، کارآفرینی، تقویت خودباوری و حس مسئولیت پذیری دانست و بیان کرد: در این طرح دانش آموزان به فعالیت‌هایی از قبیل تعمیرات، بازسازی میز و صندلی مدارس، زیبا سازی، طراحی و نقاشی مدارس خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار