در نوزدهمین جلسه سینما روایت صورت می گیرد

اکران و نقد «دیوانه ای از قفس پرید»

فیلم سینمایی «دیوانه ای از قفس پرید» به کارگردانی احمدرضا معتمدی دوشنبه 14 مهر ماه در نشست سینما روایت اکران و نقد می شود.
کد خبر: ۳۰۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱ - 04October 2014

اکران و نقد «دیوانه ای از قفس پرید»

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس «دیوانه ای از قفس پرید» محصول سال 1381 سینمای ایران در نوزدهمین جلسه سینما روایت نمایش داده میشود. این فیلم موفق شده در بیست و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، سه سیمرغ بلورین در بخش های بهترین فیلم، بهترین بازیگر نقش اول زن  و بهترین موسیقی متن را از آن خود کند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: یلدا با روزبه، جانباز جنگ، ازدواج کرده اما بیماری روزبه به شدت گرفته و او را در یک آسایشگاه برای مراقبت و درمان بستری میکنند. یلدا اگرچه علاقه زیادی به روزبه دارد اما در مورد رابطه اش دچار تردید شده است. روزبه که در دادگستری کار میکند، پیگیر پروندههای مفاسد اقتصادی است. مستوفی، عموی یلدا، در سالهای پس از جنگ از طریق اعمال خلاف و رباخواری و قاچاق و اختلاس ثروت و نفوذ زیادی به دست آورده است. پسرخوانده مستوفی دلباخته یلداست و قصد دارد با استفاده از نفوذ پدرش با یلدا ازدواج کند.

در فیلم سینمایی «دیوانه ای از قفس پرید»، عزت الله انتظامی، نیکی کریمی، علی نصیریان و پرویز پرستویی نقش آفرینی دارند.

نوزدهمین جلسه سینما روایت، روز دوشنبه 14 مهر راس ساعت 17 در مجتمع فرهنگی اسوه  واقع در خیابان انتقلاب اسلامی نبش بهار شیراز جنوبی برگزار میشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار