سردار کارگر:

اگر جنگی رخ دهد بازنده میدان آمریکا و اسرائیل خواهند بود

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه اگر جنگی رخ دهد بدون شک بازنده میدان، اسرائیل و آمریکا خواهند بود، گفت: به هیچ وجه اسرائیل و آمریکا با ما جنگ نخواهند کرد و آنها از توان نظامی ایران خبر دارند.
کد خبر: ۳۰۲۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۱ - 06August 2018

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، استاندار قم و جمعی از مسئولان شهری این استان، (دوشنبه 15 مرداد 1397) از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، بازدید بعمل آوردند.

این هیئت بعد از بازدید جامع از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، در جلسه ای با حضور سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و علی اصغر جعفری مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، مراحل و روند پروژه ساخت موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم را بررسی کردند.

در این جلسه سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: در 200 سال گذشته، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، تنها بخش موفق و قابل افتخار کشور بوده است و این ارزش بالای آن دوران را مشخص می کند و در جلسه ای، رهبری نیز به این موضوع اشاره نمودند.  وجود امام خمینی (ره) بسیار مقدس است و با گذشت زمان عظمت امام راحل نیز بیشتر نمایان می شود. دفاع‌مقدس الگویی است که امام آن را ایجاد کرد و بعد به مدلی کامل تبدیل شد.

وی در ادامه گفت: بعد از انقلاب در همه زمینه ها رشد داشتیم و از لحاظ علمی به جایگاه بالایی در منطقه رسیده ایم. در زمان جنگ همه چیز از جمله سیم خاردار وارد می شد اما اکنون از لحاظ توان نظامی به جایی رسیدیم که قدرت ها بزرگ به هیچ وجه توان رقابت با ما را نخواهند داشت.  به هیچ وجه اسرائیل و آمریکا با ایران جنگ نخواهند کرد و آنها از توان نظامی کشور خبر دارند. در صورتی که جنگی رخ دهد بدون شک بازنده میدان اسرائیل و آمریکا خواهند بود.

وی در ارتباط با موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: این موزه نشان دهنده فرهنگ دفاع مقدس است و باید از تمام ظرفیت های آن بهره برد. قم مهد انقلاب اسلامی است و موزه این استان باید بعنوان اولویت و سرآمد همه موزه ها باشد. در پروژه موزه قم وظیفه ما کمک به استان است و از هیچ کمکی چشم پوشی نخواهیم کرد.

علی اصغر جعفری در این جلسه ضمن خوشامدگویی به حاضران، اظهار داشت: حضور استاندار و مسئولان قم در موزه، علاوه بر اینکه برای مجموعه ما سازنده است، می تواند در روند ساخت موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم نیز بسیار کمک کننده باشد. در این مجموعه سعی شده ارزش های دوران جنگ در قالب هنری و جذاب برای جوانان ارائه شود. خوشبختانه امروز ظرفیت های خوبی ایجاد شده و مردم مرتب از این مجموعه بازدید بعمل می آورند.

وی در ادامه گفت: ما امسال پنج بخش جدید به موزه اضافه خواهیم کرد. موزه انقلاب اسلامی، مقاومت، زنان، کودکان و تهران بخش های جدید موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خواهند بود. جمع کثیری از هنرمندان در زمینه ساخت سناریوی این بخش ها فعالیت می کنند که ما می توانیم برای کمک به پروژه قم، آنها را در اختیار شما قرار دهیم.

مدیر عامل موزه ضمن اشاره به افزایش موزه های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در سطح کشور، گفت: با کمک سردار کارگر تعداد موزه های کشور در سال جاری به 15 عدد افزایش خواهد یافت و تا افق 1404 نیز هر استان یک موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خواهد داشت.

در این جلسه حاضران ضمن تشکر از تدارک برنامه، به بیان نظرات و مشکلات خود پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار