مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

کاهش آسیب‌های اجتماعی در گرو حرکت جهادی و برنامه‌ریزی هدفمند است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: کاهش آمار آسیب‌های اجتماعی در کشور، مستلزم یک حرکت جهادی با بهره‌گیری از برنامه‌ریزی هدفمند است.
کد خبر: ۳۰۲۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۷ - 06August 2018

کاهش آسیب‌های اجتماعی در گرو حرکت جهادی و برنامه‌ ریزی هدفمند استبه گزارش دفاع پرس از اراک، حجت‌الاسلام «صفر قربانپور» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در سومین گردهمایی پلیس و ائمه جماعات استان در اراک اظهار داشت: برای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و کاهش آن در جامعه باید به صورت علمی و برنامه‌محور حرکت کرد.

وی افزود: روحانیت با قرار گرفتن در فضای تعاملی و هماهنگ‌کننده با مسئولان جامعه می‌توانند نقش به سزایی در کاهش این آسیب داشته باشند.

قربانپور اضافه کرد: رسالت روحانیون در شرایط امروز اجتماع مقابله با آسیب‌های اجتماعی و افزایش ارزش‌های معنوی است و این تلاش باید بیشتر از گذشته باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به هجمه‌های دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی باید برای مقابله با این هجمه‌ها نقش آفرینی بیشتری از طرف مسئولان انجام شود و این کار بار مسئولیت روحانیون را هم افزایش می دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: روحانیون تاثیر گذارترین قشر در جهت ارتقاء معنویت و کاهش آسیب های اجتماعی هستند و امروز بخشی از مشکلات دوره معاصر زندگی بشر در همه کشورها و حتی کشورهای اسلامی موضوع آسیب های اجتماعی است.

قربانپور با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و اجتماعی کردن این مباحث تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد برخواسته از متن مردم، خود را مکلف می داند که با تمام توان در جهت رفع معضلات اجتماعی نقش آفرینی کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی اظهار داشت: اقشار کاریزمایی و اثرگذار در محیط اجتماعی از جایگاه ارزشمندی برخوردار هستند و می توانند بیشترین تاثیر گذاری را در کاهش آسیب ها داشته باشند لذا باید وارد میدان شوند.

وی  ضمن تشریح فضای اجتماعی و شرایط خاص کشور در آستانه چهل سالگی پیروزی انقلاب که با هجمه های ظالمانه دشمنان مواجه شده، بیان داشت: در رابطه با فعالیت روحانیون در شرایط فعلی باید ساماندهی و برنامه ریزی و تهاجم مقابله ای ویژه ای را طراحی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها