آیت الله محمودی:

امید بخشی در جامعه نقشه های دشمن را خنثی می کند

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با اشاره به جنگ تمام عیار اقتصادی در کشور گفت: امید بخشی در جامعه نقشه های دشمن را خنثی می کند.
کد خبر: ۳۰۲۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۱ - 06August 2018

امید بخشی در جامعه نقشه های دشمن را خنثی می کندبه گزارش دفاع پرس از تهران، آیت الله «سید مرتضی محمودی گلپایگانی» بعد از ظهر دوشنبه در دیدار با حسین کاغذلو، سرپرست فرمانداری ورامین، طی سخنانی عرصه خدمت در نظام اسلامی را عبادت دانست و گفت: در زمان طاغوت افرادی که می خواستند سمتی بگیرند، از مرجع تقلید خود کسب اجازه می کردند و این اجازه نیز مشروط بر این بود که به مردم خدمت کنند و از خیانت به مردم بپرهیزند.

وی گفت: امروز خدمت در این نظام واقعا عبادت است و عزیزانی که در این نظام مسئولیتی بر عهده می گیرند، باید توجه فراوان به اهمیت نظام و اهمیت مسئولیتی که بر عهده دارند داشته باشند، تا به خوبی این مسئولیت را انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین خطاب به سرپرست جدید فرمانداری ورامین گفت: اکنون این توفیق نصیب شما شده است، از خداوند برای موفقیت در خدمت به مردم یاری بجویید، قطعا خداوند کمک خواهد کرد.

محمودی گلپایگانی گفت: امروز دشمن در یک جنگ تمام عیار اقتصادی با کشور ما قرار دارد و اتحاد و انسجام داخلی و تلاش مسئولان می تواند سبب امید بخشی به جامعه شود، امید در جامعه می تواند نقشه های دشمن را خنثی کند.

بر اساس این گزارش، حسین کاغذلو که بعد از ظهر دوشنبه به عنوان سرپرست فرمانداری ورامین معارفه شد، بلافاصله پس از مراسم معارفه در حالی که توسط نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک و معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران همراهی می شد، با حضور در بیت امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین، با وی دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار