سردار اشتری:

بررسی فراخوان‌ها در فضای مجازی نشان‌دهنده کم‌عقلی دشمن است

فرمانده نیروی انتظامی گفت: بررسی برخی فراخوان‌ها در فضای مجازی نشان‌دهنده کم‌عقل بودن دشمن است.
کد خبر: ۳۰۳۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸ - 07August 2018

بررسی فراخوان‌ها در فضا مجازی نشان دهنده کم عقلی دشمن است/ جابه جایی‌ها در ناجا برای اجرای بهتر مأموریت هاستبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان یزد که با حضور مسئولان نظامی و انتظامی، نماینده ولی فقیه، استاندار و اعضای شورای تأمین این استان برگزار شد، اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب کشور ما غائله‌های بزرگی را پشت سر گذاشته است که از جمله آن‌ها می‌توان به غائله‌های کردستان، جنوب شرق کشور، گروهک منافقین و اتفاقات دهه 60 اشاره کرد.

وی افزود: امروز توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران دیگر قابل مقایسه با اوایل انقلاب نیست و این موضوع را دشمن درک کرده که درخت انقلاب با این باد‌ها نخواهد لرزید.

سردار اشتری با بیان اینکه بررسی برخی فراخوان‌ها در فضای مجازی نشان دهنده کم‌عقل بودن دشمن است، گفت: به طور مثال در بررسی فراخوان‌های فضای مجازی اعلام می‌کنند، ساعت 8 شب مردم با ماشین خود به خیابان‌ها بیایند و به نظام و انقلاب اعتراض کنند، در حالی که مردم سال‌هاست در این ساعت برای خرید و یا تفریح در خیابان‌ها هستند.

این مقام عالی انتظامی کشور نقش مردم یزد در دوران انقلاب را پیشتاز و پس از پیروزی انقلاب و در جنگ تحمیلی نیز بسیار تأثیرگذار دانست که در مقابله با هر تهدیدی پیشقدم بوده‌اند.

وی در ادامه مردم یزد را از قدیم الایام به عنوان مردمی خونگرم، خداجوی، ولایتمدار و استان یزد را هم به عنوان دارالعباده و دارالعلم دانست که تدین، فرهنگ و قانع بودن مردم این خطه از زمان‌های گذشته بر همگان ثابت شده بوده است.

سردار اشتری چند آسیب را در کنار ویژگی‌های خوب این استان دور از انتظار ندانست و گفت: یکی از آسیب‌هایی که همواره مورد توجه مسئولان انتظامی و امنیتی استان بوده موضوع ترانزیت مواد مخدر است که این مسئله معضلاتی را برای مردم این استان فراهم کرده است.

وی دیگر آسیب این استان را مسئله اتباع غیرمجاز و بیگانه دانست و گفت: حس انسان‌دوستی و مهمان‌پذیری مردم یزد باعث شده تعدادی از اتباع بیگانه به صورت غیرمجاز در این استان زندگی کنند که ما درصددیم با برنامه‌ریزی صحیح این موضوع را مدیریت و ساماندهی کنیم.

فرمانده ناجا پاسداری از ارزش‌ها را از وظایف نیروی انتظامی برشمرد و افزود: در دیدار‌هایی که با فرمانده معظم کل قوا داشتم، ایشان بر این موضوع تأکید داشتند و پاسداری از ارزش‌ها را از وظایف نیروی انتظامی برشمرده‌اند.

سردار اشتری افزود: آمار‌ها نشان دهنده این است که کار‌های بزرگی در فرماندهی انتظامی استان انجام شده و از این بابت خدا را شاکریم.

وی در ادامه به وضعیت کنونی کشور اشاره کرد و گفت: دشمنان قسم خورده درصدد ضربه‌زدن به کشور هستند، اما به یاری خدا و با حفظ وحدت و انسجام هرگز نمی‌توانند خدشه‌ای به این انقلاب عظیم وارد نمایند.

فرمانده ناجا افزود: تحریم‌ها، کشور ما را به سوی پیشرفت سوق داده به طوری که امروز ما بسیاری از نیاز‌های خود را در داخل کشور می‌سازیم و توانسته‌ایم بنیه دفاعی خود را با استفاده از توان جوانان، قدرتمندتر از گذشته پایدار کنیم.

سردار اشتری در ادامه به فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و اظهار داشت: امام (ره) در اوایل انقلاب فرمودند که تحریم‌ها برای ما دارای برکات فراوانی خواهد بود؛ شاید آن زمان این موضوع را کسی نمی‌توانست درک کند، ولی امروز با پیشرفت‌های به دست آمده در حوزه‌های مختلف از جمله دفاعی، پزشکی و سایر حوزه‌ها این سخن حکیمانه ایشان بر همگان روشن شد.

این مقام عالی انتظامی کشور گفت: نیروی انتظامی امروز با هدایت‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و روحیه جهادی، محکم و با برنامه و حرفه‌ای فرماندهان و کارکنان ایستاده و در راستای اهداف نظام و انقلاب انجام وظیفه می‌کند.

سردار اشتری با بیان اینکه در نظرسنجی‌های برون سازمانی که در 4 مرحله انجام شده، نیروی انتظامی را دارای محبوبیت بین مردم دانست و گفت: در بیشتر مأموریت‌ها، اقدامات ما سلبی است تا ایجابی و این موضوع باعث نشده تا نیروی انتظامی محبوبیت خود را در بین مردم از دست دهد.

وی افزود: مردم امروز پلیس را به عنوان ملجاء و پناهگاه خود می‌دانند و به نحوی پلیس را دوست دارند که هر جا برایشان مسئله‌ای به وجود می‌آید با دیدن ماشین پلیس آرامش خاطر پیدا می‌کنند.

رئیس پلیس کشور گفت: امروز امنیت موجود در کشور به برکت خون شهدا به دست آمده و ما این افتخار را داریم که به عنوان سرباز در راستای ارتقاء این امنیت گام‌هایی در حد توان خود برداریم.

فرمانده ناجا، سردار «میرحیدری» را فردی شجاع، متدین، ولایتمدار، با اخلاق و مدافع ارزش‌های انقلاب و دارای تعامل با مجموعه‌های استانی دانست و گفت: فرماندهی انتظامی استان‌های قم، قزوین و گیلان از جمله سوابق فرماندهی جدید استان یزد می‌باشد که امیدواریم با همکاری همه عزیزان در استان و مجموعه شورای تأمین و حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان بتواند در این استان نیز به نحو مطلوب انجام وظیفه کند.

سردار اشتری در پایان جابه‌جایی‌ها در نیروی انتظامی را باعث دمیده شدن روحی تازه در کالبد سازمان و اجرای بهتر مأموریت‌ها دانست و افزود: از زحمات چند ساله سردار «کاکاوند» که انصافا به عنوان فرماندهی دلسوز و کارآمد در این استان ایفای نقش کرده است، تشکر می‌کنم.

بر اساس این گزارش، در این مراسم سردار «میرحیدری» به عنوان فرمانده انتظامی جدید استان یزد منصوب و از زحمات سردار «ایرج کاکاوند» توسط فرمانده ناجا تقدیر شد.

چندی پیش سردار «کاکاوند» به سمت فرماندهی یگان حفاظت از شخصیت‌ها و دژبان ناجا منصوب شده بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار