معاون هنری اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی:

فیلم‌نامه‌های کوتاه دفاع مقدس در استان مرکزی حمایت می‌شوند

«داود کرمی» گفت: با هماهنگی‌های انجام شده، هنرمندان و نویسندگانی که طرح‌های مطلوب در حوزه فیلم‌نامه‌های ۱۸۰ ثانیه‌ای ارائه دهند، از سوی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی به منظور تولید آثار فاخر و ماندگار حمایت می‌شوند.
کد خبر: ۳۰۳۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱ - 07August 2018

کارگاه تخصصی فیلمنامه نویسی دفاع مقدس در اراک برگزار شد«داود کرمی» معاون ادبی و هنری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با خبرنکار دفاع پرس در اراک، با اشاره به برگزاری کارگاه تخصصی فیلم‌نامه‌نویسی در استان مرکزی، اظهار داشت: این کارگاه با هدف ارتقاء سطح کیفی فیلم‌نامه‌نویسی در حوزه دفاع مقدس و نیز تولید فیلم‌های کوتاه با بهره‌مندی از ظرفیت‌های استانی با حضور ۳۰ نفر از نویسندگان و هنرمندان عرصه دفاع مقدس استان به مدت ۲ روز و در ۲ نوبت صبح و عصر برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این کارگاه‌ها به مباحث تخصصی در حوزه فیلم‌نامه‌نویسی همچون «پرداختن به درام»، «گره‌افکنی در متون فیلم‌نامه» و مباحثی از این قبیل پرداخته شد.

کرمی با اشاره به حمایت از تولیدات هنری شرکت‌کنندگان گفت: با هماهنگی‌های انجام شده، هنرمندان و نویسندگانی که طرح‌های مطلوب در حوزه فیلم‌نامه‌های ۱۸۰ ثانیه‌ای ارائه دهند، از سوی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی به منظور تولید آثار فاخر و ماندگار حمایت می‌شوند.

وی تاکید کرد: برگزاری این قبیل کارگاه‌های تخصصی و حضور اساتید برجسته، می‌تواند سبب افزایش سطح یادگیری و کیفیت در آثار تولیدی هنرمندان استان مرکزی شود.

خاطرنشان می‌شود، این کارگاه تخصصی به همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی و با حضور «انسیه شاه‌حسینی» نویسنده و کارگردان مطرح کشوری برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار