نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه:

جامعه سالم و صالح نیازمند امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر است

آیت‌الله «مصطفی علما» گفت: جامعه سالم و صالح نیازمند امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر است، گسترش این مهم مانع از نفوذ و تاثیر هجمه‌های دشمنان می‌شود.
کد خبر: ۳۰۳۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱ - 07August 2018

جامعه سالم و صالح نیازمند« امر به معروف و نهی از منکر» استبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، آیت‌الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در جلسه ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان، اظهار داشت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید کارهایی قابل انجام، تدوین کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه قانون اسلام را بالاتر از همه قوانین دانست و ادامه داد: گاهی اجرای قوانین اسلام در جامعه با مشکلاتی مواجه می‌شود.

وی به اهمیت فضای مجازی و تبلیغات محیطی در ابلاغ قانون اشاره کرد و بیان داشت: می‌توان از این فضا در جهات مثبت برای مطلع شدن مردم در راستای برخورد با قانون‌ شکنان و هنجارشکنان استفاده کرد.

علما تبشیر و تنذیر را به عنوان شیوه پیغمبر معرفی کرد و افزود: خداوند با زبان قصه و نقل روایت، بیشترین تاثیر را در مواجه با مخاطبان می‌گذارد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه متذکر شد: جامعه سالم و صالح نیازمند امر به معروف و نهی از منکر است، گسترش این مهم مانع از نفوذ و تاثیر هجمه‌های دشمنان می‌شود.

وی با تاکید بر اتمام حجت با مظاهر بدحجابی در جامعه، گفت: هر جامعه‌ای مسلح به عفاف و حجاب باشد از ناهنجاری اجتماعی بدور است و جامعه سالم خواهد بود.

علما با اشاره به سخنان آیت‌ الله مطهری که «حجاب فقط چادر نیست»، افزود: حدود شرعی باید در این خصوص رعایت شود.

وی احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر را یک تکلیف شرعی دانست و گفت: برای تمامی ادارات بودجه فرهنگی تعریف شده که لازم است برای فرهنگ‌سازی ارزش‌های  از این بودجه استفاده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها