وزیر اطلاعات:

مذاکره با عهدشکن در شأن ملت بیدار ایران نیست

حجت‌ الاسلام «سید محمود علوی» با بیان اینکه امکان مذاکره با عهدشکن در شأن ملت بیدار ایران نیست، گفت: ملت ایران بر اساس تجربه کلی گذشته هیچ اعتمادی به مذاکره با دولت آمریکا ندارد.
کد خبر: ۳۰۳۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹ - 07August 2018

مذاکره با عهدشکن در شأن ملت بیدار ایران نیستبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، آیین تودیع و معارفه مدیرکل سابق و جدید اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد پیش از ظهر امروز با حضور حجت‌ الاسلام «سیدمحمود علوی» وزیر اطلاعات در نشست شورای اداری استان برگزار شد.

حجت‌ الاسلام «سیدمحمود علوی» در این نشست اظهار داشت: اعتبار بین‌المللی آمریکا با خروج از برجام زیر سؤال رفته و ترامپ قافیه را باخته است.

وی افزود: ترامپ اگر به برجام هم برگردد تضمینی برای پیمان‌ شکنی آمریکا نیست و ملت ایران بر اساس تجربه کلی گذشته هیچ اعتمادی به مذاکره با دولت آمریکا ندارد.

وزیر اطلاعات عنوان کرد: تسلیم کردن مردمی که سابقه ۴۰ ساله مقاومت در برابر جنگ، تحریم و تهدید را دارد زهی خیال باطل است و ترامپ امید جواب گرفتن از ملت ایران را با رفتار زورگویانه، فریب‌کارانه و توأم با تحکم نداشته باشد.

علوی بیان کرد: ترامپ در رأس دولت‌ مردان آمریکایی با تشدید بازی‌های کودکانه و جنگ روانی به‌ دنبال مایوس کردن مردم و ایجاد شکاف بین ملت و مسئولان نظام است.

وی ابراز کرد: ترامپ باید بداند که مردم مقاوم و همیشه بیدار ایران ساده نیستند که فریب نقشه های شوم و بازی‌های کودکانه دولت‌ مردان آمریکا را بخورند.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه امکان مذاکره با عهدشکن در شأن ملت بیدار ایران نیست، خاطر نشان کرد: ترامپ اگر به برجام هم برگردد باید هزینه بدعهدی و پیمان‌شکنی دولت آمریکا را پس بدهد.

علوی گفت: چگونه می‌شود به انسانی که مثل آب خوردن به توافق چند جانبه بین‌المللی پشت پا می‌زند اعتماد و مذاکره کرد.

وی عنوان کرد: ملت ایران در برابر تهدیدها و توپ تو خالی ترامپ به زانو در نخواهد آمد و دشمنان نظام اگر دست از پا خطا کنند پاسخ دندان‌ شکنی از جمهوری اسلامی دریافت خواهند کرد.

در پایان این نشست از «قدیانی» مدیرکل سابق اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد تقدیر و «دبیری» به عنوان مدیرکل جدید استان معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار