فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

امنیت مطلوبی در استان کرمانشاه حاکم است

سردار «منوچهر امان اللهی» با بیان اینکه مردم همواره مرزداران و پاسداران خوبی برای انقلاب اسلامی بوده اند، گفت: الحمدالله در سایه بصیرت و هوشیاری مردم شاهد امنیت مطلوبی در استان کرمانشاه هستیم.
کد خبر: ۳۰۳۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴ - 07August 2018

امنیت مطلوبی در استان کرمانشاه حاکم استبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سردار «منوچهر امان اللهی» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی جوانرود اظهار داشت: با وجود توطئه های دشمن که عقبه آن در خارج از کشور است فراخوان و فضاسازی هایی صورت گرفته بود اما مردم حمایت نکردند و مشکلی در این استان نداشتیم. 

وی  افزود: با هوشیاری و بصیرت مردم این توطئه ها راه به جایی نمی برد و پلیس با تمام توان و اقتدار همه مسائل را رصد کرده و اجازه نمی دهد محدود افرادی امنیت جامعه را مخدوش کنند.

فرماندار جوانرود نیز با بیان اینکه امنیت از نیازهای اساسی و زیرساخت هر جامعه ای است، گفت: با وجود همه توطئه ها و هجمه های فرهنگی دشمنان امنیت پایدار در این شهرستان به خوبی مشهود است.

 یوسفی، رشادت های مردم جوانرود در دفاع از نظام و انقلاب را یادآور شد و افزود: مردم ما خود تامین کننده امنیت هستند و گواه آن شهدای اخیر امنیت هستند که پس از دوران بازنشستگی برای دفاع از انقلاب به شهادت رسیدند.

وی اظهار داشت: مردم این منطقه همان مردمان سال 57 هستند که با پشتیبانی دو تیپ رزمی اجازه ندادند یک وجب از خاک میهن به دست رژیم بعثی و ایادی استکبار بیفتد.

یوسفی یادآور شد: پتانسیل های مردمی خوبی از جمله روحانیون، طوایف و انجمن های مردم نهاد در شهرستان وجود دارد که اگر درست هدایت شوند ظرفیت بسیار خوبی برای امنیت پایدار محسوب خواهند شد.

امام جمعه جوانرود هم با اشاره به نقش مهم امنیت در توسعه جامعه گفت: بخش عمده امنیت و آرامش کنونی جامعه مرهون تلاش های پرسنل نیروی انتظامی است که در هر شرایطی و همواره در صحنه حضور داشته و دارند.

ماموستا ملااحمد فخری، با تقدیر از خدمات نیروی انتظامی افزود: تلاش نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت در جامعه ستودنی است.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از خدمات «داریوش محمدی» فرمانده پیشین نیروی انتظامی جوانرود، «هوشنگ مبارکی» با سمت جدید معارفه شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار