چهارمین جلسه دوره تخصصی فضای مجازی برگزار شد

چهارمین جلسه دوره تخصصی فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار ‌شد.
کد خبر: ۳۰۳۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹ - 07August 2018

چهارمین جلسه دوره تخصصی فضای مجازی برگزار شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، چهارمین جلسه دوره تخصصی فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، با حضور امین اسدی، 15 مرداد 1397 در تالار هویزه موزه انقلاب ‌اسلامی و دفاع ‌مقدس برگزار شد.

امین اسدی در این جلسه  که با موضوع آشنایی با شبکه‌های اجتماعی و سناریونویسی در توییتر و اینستاگرام برگزار شد، اظهار داشت: شبکه‌های اجتماعی هنگامی به ‌وجود می‌آیند که ساختاری از گره‌های مرتبط با هم شکل گیرند. هر گره را می‌توان یک فرد، یا یک گروه و یا یک سازمان در نظر گرفت. مجموعه افراد در کنار هم می‌توانند به آن شبکه اجتماعی شخصیت بخشند. مانند گوگل پلاس، فیس بوک، توییتر و سایر پلتفرم‌های مشابه که ابزار‌های دیجیتال را می‌سازند. باید بدانیم این ابزارها چه تاثیرگذاری‌های متفاوتی دارند.

وی افزود: این نکته حایز اهمیت است که بدانیم چرا باید از شبکه‌های اجتماعی استفاده کنیم و آنها چه اهمیتی دارند. باید با استفاده از این ابزارها که از غرب آمده بتوان تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد که تاثیرگذاری در کشور و حتی منطقه گذاشت. محتوا و گفتمانی که می‌خواهیم به آن بپردازیم باید هدف‌مند باشد. ما باید در شبکه‌های اجتماعی حضور داشته باشیم و به نتایج مثبتی برسیم.

اسدی اظهار داشت: از فضاهای مجازی بیش از یک یا 2 هدف نباید داشته باشیم در غیر این صورت هیچ وقت نمیتوان تاثیرگذاری داشت. باید اهمیت جبهه انقلاب‌اسلامی از فضای‌مجازی را بدانیم. یک نوع شبکه‌های سنتی هست مثل روزنامه، سایت‌ها، خبرگزاری‌ها و مجلاب که در حال گذر است. اکنون در حال ورود به فضای مجازی امروزی هستیم، مانند اینستاگرام، فیسبوک و توییتر که مخصوص جامعه نخبگان نیز هست.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار