عضو هیات رئیسه مجلس:

عده‌ای مانند خوارج هزینه‌های زیاد سازش را به جامعه تحمیل می‌کنند

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در این زمانه برخی مانند خوارج هزینه‌های زیاد سازش را به جامعه تحمیل می‌کنند و در اداره کشور با تصمیمات ناگهانی باعث تشنج می‌شوند.
کد خبر: ۳۰۳۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶ - 07August 2018

عده‌ای مانند خوارج هزینه‌های زیاد سازش را به جامعه تحمیل می‌کنندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در جلسه علنی امروز مجلس (16 مردادماه) اظهار داشت: عجیب است، ندای ملکوتی امام‌مان را نشنیده‌ایم و ناخوش هستیم.

امام گفتند ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد، فرموده‌اند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. جانشین حضرت امام(ره) می‌فرمایند ملتی که رمضان دارد مغلوب نمی‌شود.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رمز پیروزی ما چیست؟ سیدحسن نصرالله می‌گوید رمز پیروزی ما این است که هر کجا با آقا اختلاف تحلیل داشتیم تحلیل خود را کنار بگذاریم و به حرف ایشان عمل کنیم، چون او ولی فقیه است و لازم‌الاطاعه. سوریه در کشاکش بحران سیاسی و اقتصادی و اتحاد همه بدخواهان می‌ایستد و اقتصادش را اداره می‌کند؛ ولی ما در اوج اقتدار منطقه حیرانیم. کجایند مدافعان آن حریم وطن.

عضو هیات رئیسه مجلس تاکید کرد: با فرمان هشت ماده‌ای مبارزه با فساد چه کردیم؟ شبیخون فرهنگی را نادیده گرفتیم و عدالت را در کلام دیده‌ایم و به راحتی مردم را از دایره انقلاب راندیم، بدتر از آن برخی در این زمانه مانند خوارج هزینه‌های زیاد سازش را به جامعه تحمیل می‌کنند و در اداره کشور با تصمیمات ناگهانی باعث تشنج می‌شوند. اکنون به مردم برای ناکارآمدی خود آدرس غلط نظام را می‌دهیم.

قاضی‌زاده هاشمی اظهار داشت: نشنیده‌اید که گفت به چراغ سبز اروپا و آمریکا دلخوش نکنید. باز هم وعده‌ها و رنگ و لعاب سکولاریسم ما را با خود برد و توهم راه نجات‌مان شد. گفت‌وگو با شیطان بزرگی که بدعهدترین روزگار است؛ اما تکرار ماجرای کهنه تاریخ است که در عهد پیامبر، گفتند سپاه رم در راه است و در زمان سیدالشهدا ترس سپاه شام را بر قلب امت اسلام افکندند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: امروز هم می‌خواهند در برابر آمریکا به یوغ تسلیم تن دهیم؛ آمریکایی که خود در اوج انحطاط است. نشانه این موضوع آنست که نماد آن فردی قمارباز و زن‌باره است. وقتی گوش به فرمان ولی نیستیم و با مردمانمان بیگانه هستیم باید هم سر تسلیم فرود آوریم و با گرگ‌ها آشتی کنیم.

وی ادامه داد: ایشان به ما فرمودند که غرب و اروپا قابل اعتماد نیستند، به سراغ آنها نروید، به خدا توکل کنید. تمام نصرت‌ها از اوست، او ما را به مردم و محرومین خواند، به فرمایش ایشان گوش ندادیم، امام به ما فرمودند به دنبال اقتصاد ملی باشید اما ما به هیچکدام عمل نکردیم. راستی ما که به حرف امام‌مان گوش نکردیم چرا باید حال‌مان خوب باشد؟ ما دلخوش به وعده‌های شیطان بزرگ شدیم.

عضو هیات رئیسه مجلس تصریح کرد: ما در سوریه، عراق و یمن لشکریان خدا را یاری کردیم، ما در جنگ هشت ساله در مقابل دشمنان خدا ایستادیم و از جانب خدا هم یاری شدیم. ما بدون خدا هیچ هستیم اما سوال بزرگ این است که باید چه کنیم؟ برویم باز با شیطان حیله‌گر گفت‌وگو کنیم؟ مگر در آن گفت‌وگوی طولانی چه حاصل شد؟ شیطان بزرگ چماق تهدید، تحریم و تجاوز را به دست گرفت، آنچه آنان پیشنهاد معامله‌اش را دادند از بین رفتن انقلاب، استقلال، آزادی و تمامیت ارضی ایران است تا رژیم‌های دیکتاتوری بر سر ما حاکم شوند و ایران ما قطعه قطعه شود.

قاضی‌زاده هاشمی عنوان کرد: باید توبه کنیم و دردمندانه به سراغ ولی عصرمان برویم و مسلم بن عقیل ایشان را حمایت کنیم. وقتی دنیا ما را از شرق و غرب در جنگ همه‌جانبه قرار دادند سربازان امام ما را به پیروزی و عزت رساندند. فقط یک راه داریم، آنچنان که امام فرمود پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا به مملکت‌مان آسیبی نرسد آن هم پشتیبان عملی.

وی خطاب به رییس‌جمهور گفت: امروز که با شما سخن می‌گویم یکی از حساس‌ترین برهه‌های انقلاب اسلامی و حساس‌ترین مقطع زندگی شما رقم می‌خورد. انتخاب بین بقا در تاریخ انقلاب یا فراموشی ابدی؟ ایستادگی در مکتب امام و پاسداشت خون شهدا یا وادادگی، یاس و ناامیدی؟ حمایت قاطع رهبر معظم انقلاب از شما؟ یا واگذاری اختیارات فوق‌العاده و بی‌نظیر در طی ۴۰ سال گذشته نظام اسلامی ایران بخصوص در دور دوم ریاست‌جمهوری شما که نشان از آن دارد که می‌خواهند شما و جامعه اسلامی‌مان در مسیر رشد و شکوفایی و نمو اندیشه‌های متعالی قرار گیرید.

قاضی‌زاده هاشمی عنوان کرد: این موضوع نیازمند تغییر در روش و تغییر در تیم همکار است، نیازمند فکر مکتبی و مردمی است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها