اطلاعیه وزارت اطلاعات؛

خنثی‌سازی 2 اقدام تروریستی در کردستان و خوزستان

وزارت اطلاعات با انتشار اطلاعیه‌ای از شناسایی و خنثی‌کردن دو اقدام تروریستی گروهک‌های تجزیه‌طلب و تکفیری در کردستان و خوزستان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.
کد خبر: ۳۰۳۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۱ - 07August 2018

خنثی‌سازی 2 اقدام تروریستی در کردستان و خوزستانبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، وزارت اطلاعات اعلام کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) 2 اقدام تروریستی گروهک‌های تجزیه‌طلب و تکفیری را در کردستان و خوزستان شناسایی و خنثی کردند.

در اطلاعیه وزارت اطلاعات آمده است: یکی از این گروهک‌های تروریستی در اقدامی کور به مقر پلیس آگاهی شهرستان سقز با نارنجکی حمله کرد که با اطلاع‌رسانی به موقع و هوشیاری نیروی انتظامی خسارتی در بر نداشت.

این اطلاعیه می‌افزاید: سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات کردستان و خوزستان ضمن دستگیری 6 نفر از عناصر این تیم‌های تروریستی از آن‌ها هفت عدد اسلحه کلاشینکف، 3 قبضه سلاح یوزی، 17 قبضه کلت کمری، هشت عدد نارنجک، دوربین دید در شب و مقادیر قابل توجهی مهمات کشف و ضبط کردند.

وزارت اطلاعات در این اطلاعیه یادآور شد: براساس اسناد بدست آمده این تیم‌های تروریستی بدنبال اجرای چند عملیات در شهرهای مرکزی کشور بودند.

در پایان این اطلاعیه آمده است: همچنین طراحی انتقال یک محموله چند صد تنی مواد انفجاری با هدف انجام انفجارات پی در پی در کشور توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و با همکاری مرزبانان جان برکف خنثی و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار