لاریجانی در پیام تبریک عید قربان به روسای مجالس کشورهای اسلامی:

مقابله با صهیونیسم و تروریسم، مساله نخست جهان اسلام است

رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی به روسای مجالس کشورهای اسلامی، ضمن تبریک عید سعید قربان گفت: صهیونیسم و تروریسم امروز مظهر اهریمن و زشتی است و مقابله با این ظلم و ستم مساله نخست جهان اسلام است.
کد خبر: ۳۰۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴ - 04October 2014

مقابله با صهیونیسم و تروریسم، مساله نخست جهان اسلام است

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، «علی لاریجانی» رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی، به مناسبت عید سعید قربان این عید را به روسای مجالس کشورهای اسلامی تبریک گفت.

 متن این پیام بدین شرح است:

السلام علیکم و رحمهالله و برکاته

با کمال مسرت صمیمانهترین تبریکات و بهترین آرزوهای قلبیام را به مناسبت فرارسیدن عید سعید قربان، عید ایثار و از خودگذشتگی به جنابعالی و همکاران محترمتان ابراز میدارم.

نمایش پرشکوه همدلی، برادری و وحدت امت اسلامی در مناسک حج و عید سعید قربان جلوهای است از امتی یکپارچه، پویا و بالنده که هرسال رساتر از گذشته دعوت اسلام را به عدالت و آزادگی، ایمان و پرهیزگاری، نیکی و پاکی فریاد میزند، احساس غرور، امید و اقتدار را در دل هر مسلمانی زنده میکند و آیندهای روشن را برای امت اسلامی بشارت میدهد. این خطاب عزتمند خداوند منان به امت اسلامی را به یاد میآورد که:

«کنتم خیر امة اخرجت لِلناس تأمرونَ بالمعروف و تنهونَ عن المنکر و تومنون بالله» (آل عمران- 110)

امت اسلامی بهترین امتهاست زیرا مردم را به ایمان، نیکی و پاکی دعوت کرده و با هرگونه بدی و زشتی مبارزه میکند.

امروز صهیونیسم و تروریسم مظهر اهریمن و زشتی است و مقابله با این ظلم و ستم مساله نخست جهان اسلام میباشد.

عالیجناب؛

از پیشگاه با عظمت پروردگار بیمانند اقتدار و سربلندی روزافزون جهان اسلام، وحدت و برادری همه مسلمانان و نابودی دشمنان که پیروزی اخیر مردم غزه نوید آن را داد، سعادت و خوشبختی جنابعالی را خواستارم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها