حجت‌الاسلام ادیانی تاکید کرد؛

ضرورت رسیدگی به مشکلات ماموران نیروی انتظامی

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: ماموران نیروی انتظامی سختکوش‌ترین کارکنان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و شایستگی این را دارند که به ازای خدمات آنان، مشکلات زندگیشان را به گونه‌ای نیکو حل کنیم.
کد خبر: ۳۰۳۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴ - 08August 2018

ضرورت رسیدگی به مشکلات ماموران نیروی انتظامیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سيد علیرضا اديانی» در دیدار با سردار خانچرلی فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران، با اشاره به اینکه مدیران و مسئولان در بحث خدمات‌رسانی به مردم و کارکنان باید فعالیت گسترده داشته باشند، اظهار داشت: مردم نسبت به رعایت عدالت اجتماعی، ساده‌زیستی و پرهیز از اشرافی‌گری حساس هستند؛ لذا مدیران و مسئولان باید در راستای تحقق این مهم، گام بردارند.

وی در خصوص سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه پرهیز از دنیاپرستی و اشرافی‌گری و کار و تلاش سخت مسئولان حتی اگر جلوی چشم مردم نباشند، موجب تاثیرگذاری بیشتر در آن‌ها می‌شود، تصریح کرد: اگر انسان در وادی عمل و دستورات دین و بندگی برای خداوند قدم برندارد، همواره در ضرر و خسران است.

این مقام مسئول عنوان کرد: تمام تلاش مدیران باید بر این باشد که ابزار و امکانات لازم برای رفاه و زندگی کارکنان فراهم شود تا دغدغه‌ای برای خدمت نداشته باشند.

حجت‌الاسلام اديانی افزود: ماموران نیروی انتظامی به درستی و به حق در سخت‌ترین شرایط، سختکوش‌ترین کارکنان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و شایستگی این را دارند که به ازای خدمات آنان، مشکلات زندگیشان را به گونه‌ای نیکو حل کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در پایان از سردار خانچرلی به دلیل فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی، الگوهای صیانتی و آموزشی، تجمیع مرکز فوریت‌های پلیسی 110 و خدمات‌رسانی مطلوب به مردم، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار