پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان به‌مناسبت روز «خبرنگار»؛

خبرنگاران با قلم خویش نقش مؤثری در حفظ وحدت دارند

سردار «مراد حسنی» در پیامی به‌مناسبت روز «خبرنگار» اعلام کرد: خبرنگاران با قلم خویش نقش مؤثری در حفظ وحدت دارند و با انتشار اخبار امیدبخش به جامعه، شور و نشاط بخشیده و شکل‌دهنده افکار عمومی در دنیای امروز هستند.
کد خبر: ۳۰۳۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶ - 08August 2018

پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان به مناسبت روز خبرنگاربه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کردستان، سردار «مراد حسنی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان، طی پیامی روز «خبرنگار» را به اصحاب رسانه تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

«ن، وَ الْقَلَمِ وَ مَا يَسْطُرُونَ»

فرارسیدن هفدهم مردادماه روز خبرنگار که یادآور حماسه آفرینی‌های اصحاب رسانه در عرصه‌های آگاهی‌بخشی و نمایش قدرت بازدارندگی و اقتدار دفاعی کشور است را به آحاد خبرنگاران فهیم، مؤمن انقلابی و رسالت آشنای ایران اسلامی تبریک عرض می‌نمایم.

نام‌گذاری هفدهم مردادماه [مصادف با] سالروز شهادت «محمود صارمی» به‌عنوان روز «خبرنگار»، یادآور مجاهدت‌های اصحاب قلم و اندیشه است که با هدف روایت حقایق، بیرق آگاهی‌بخشی را بر دوش کشیده و خاضعانه وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده و نقش بی‌بدیلی در انعکاس صحیح خدمات نظام و دستاورد‌های ایران اسلامی ایفا و در کنار آن با نقد منصفانه از عملکرد مسئولان کشور، آنان را در ارائه خدمت بهتر همراهی می‌کنند.

ضمن تبریک روز «خبرنگار» به تمامی دست اندرکاران حوزه رسانه‌های مکتوب و مجازی، رجاء واثق داریم که با عنایات پروردگار متعال و در سایه تلاش مضاعف این قشر زحمتکش، می‌توان دورنمای روشنی برای میهن عزیزمان ترسیم و فردا‌هایی بهتر را برای آینده ایران اسلامی رقم بزنیم.

خبرنگاران با قلم خویش نقش مؤثری در حفظ وحدت دارند و با انتشار اخبار امیدبخش به جامعه، شور و نشاط بخشیده و شکل دهنده افکار عمومی در دنیای امروز هستند.

بی‌تردید بخش اعظم این درخشندگی و بالندگی تاریخ‌ساز، مرهون همت و مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر مجاهدان عرصه رسانه و خبرنگاران رسالت آشنایی است که با تحمل چالش‌ها و سختی‌ها فراروی، از تعهد راستین خود صیانت و نقش‌آفرینی‌های سترگ خویش در عرصه معرفت‌بخشی و آگاه‌سازی مخاطبان پر شمار جهانی نسبت به مکتب انقلاب و آرمان‌های بلند نظام و مهین اسلامی را فرضیه‌ای مقدس قلمداد کرده‌اند.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت خاطره شهدای گران‌قدر عرصه خبر که در انجام وظایف خطیر خود آخرین تیتر را با خون سرخ‌شان نگاشتند؛ برای تمامی خبرنگاران، فعالان و جهادگران مؤمن عرصه خبر و اطلاع‌رسانی، آرزوی توفیق و خدمت‌رسانی صادقانه و متعهدانه دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار