پیام تبریک وزارت دفاع به‌مناسبت روز خبرنگار

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت.
کد خبر: ۳۰۳۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳ - 08August 2018

پیام تبریک وزارت دفاع به‌مناسبت روز خبرنگاربه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با گرامیداشت 17 مرداد ماه سالروز شهادت محمود صارمی، روز خبرنگار را به فعالان این عرصه به ویژه خبرنگاران حوزه دفاعی تبریک گفت.

در پیام تبریک روابط عمومی وزارت دفاع آمده است:

به درستی که خبرنگاران چشم بینا، زبان صادق، صریح و گویای مردم در عرصه اجتماعی، تحولات سیاسی و بین‌المللی هستند که باید همیشه رسالت خود را از دریچه «تعهد»، «صداقت» و «امانت‌داری» تعریف کنند.

اندیشه حقیقت‌جو و کلام و نوشتار آگاهی‌بخش خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی مکمل و ادامه‌دهنده خون‌های پاکی است که در هماوردگاه دیرینه حق و باطل در مسیر سبز حق جوانه می‌زند و تسلی‌بخش چشمان بیدار و عزم‌های نستوهی است که حفظ دین خدا، کیان مقدس کشور و آرامش و آسایش مردم را بر راحتی خود بالاتر و برتر دیده‌اند.

روز خبرنگار، روز تجلیل از سربازان جبهه جنگ نرم است که از یک سو امنیت، توسعه و بالندگی جامعه ایران اسلامی را هدف والای خود قرار داده و از دیگر سو، دوشادوش همرزمان خود در عرصه صنعت دفاعی صادقانه و خالصانه برای معرفی اقتدار و توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران اسلامی تلاش می‌کنند، همان‌گونه که شهید محمود صارمی و همه کسانی که در این مسیر جان خود را تقدیم کردند.

روابط عمومی وزارت دفاع با گرامیداشت یاد و خاطره طلایه‌داران آسمانی این عرصه به ویژه شهید صارمی و خبرنگاران شهید نیرو‌های مسلح، روز خبرنگار را به جامعه رسانه‌ای تبریک گفته و از تلاش‌های صادقانه و خستگی‌ناپذیر آنان در عرصه اطلاع‌رسانی اقتدار و دستاورد‌های حوزه صنعت دفاعی قدردانی می‌کند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار