مسابقات نظامی ارتش‌های جهان-59/

دیدار سردار رضایی با تیم «حافظان نظم» نیروی انتظامی

فرمانده مرزبانی کشور با چند تن از مرزبانان عضو تیم «حافظان نظم» نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مسابقات نظامیان جهان 2018 روسیه دیدار و از افتخارآفرینی این قهرمانان تقدیر کرد.
کد خبر: ۳۰۳۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵ - 08August 2018

دیدار فرمانده مرزبانی با اعضای تیم اعزامی ناجا به مسابقات نظامیان جهان 2018 روسیه/ تقدیر از کسب عنوان نایب قهرمانیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، صبح امروز سردار «قاسم رضایی» فرمانده مرزبانی کشور در دیدار با چند تن از مرزبانان عضو تیم حافظان نظم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مسابقات نظامیان جهان 2018 روسیه، با ابراز خوشحالی از اقدام غرورآفرین ورزشکاران نیروی انتظامی و مرزبانی در این مسابقات، اظهار داشت: از اینکه به این مقام و سطح قهرمانی در جهان رسیده‌اید، بسیار خوشحالم و امیدوارم این راه و کسوت، برای سایر مرزبانان نیز فراهم شود تا شاهد غرورآفرینی بیش از پیش برای کشور عزیزمان باشیم.

فرمانده مرزبانی ناجا بیان داشت: از کسب مقام تیمی و انفرادی شما در سطح جهان خرسندم، چرا که تلاش‌ها به بار نشسته و این جایگاه، نشان ویژه آمادگی جسمانی مرزبانان است.

سردار رضایی خطاب به مرزبانان عضو تیم نظامی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: از کمک خداوند برای دستیابی به این توفیقات و سلامتی، شکرگزار باشید، برای اینکه اگر رشد کرده‌اید به درخواست معبود بزرگ بوده است.

وی در خاتمه تصریح کرد: مرزبانی باید به سمتی حرکت کند که با تشکیل یک هیئت ورزشی مقتدر، در تمامی مسابقات نظامی داخلی و خارجی شرکت کند.

بنا بر این گزارش، مسابقات نظامیان جهان 2018 روسیه با حضور 32 تیم از کشور‌های مختلف جهان برگزار شد که تیم حافظان نظم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران توانست مقام نایب قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص دهد که در این تیم چهار شرکت کننده از فرماندهی مرزبانی ناجا به نام‌های ستوان‌ دوم «محمدرضا کیخاسالار»، ستوان سوم «عقیل افشین‌پور»، استوار یکم «فرزاد حیرانی» و استوار دوم «میرمحمدرضا تیمورنیا» حضور داشتند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار