مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان:

خبرنگاران پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: خبرنگاران در حقیقت پل ارتباطی مردم و سازمان ها هستند و در این زمینه بار سنگینی را به دوش می کشند.
کد خبر: ۳۰۳۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۸ - 08August 2018

خبرنگاران پل ارتباطی مردم و مسئولان هستندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، «احمدعلی رمضانی» مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان در جلسه شورای اطلاع رسانی و روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان اظهار داشت: با توجه به جنگ روانی و هجمه هایی زیادی که از سوی دشمن به کشور ما سرازیر شده است و گاهی متاسفانه بعضی از افراد نیز با آن همراهی می کنند، باید در این موقعیت خاص هوشیار باشیم.

وی گفت: دشمن هر روز در فکر طراحی و برنامه ریزی در جهت براندازی انقلاب 40 ساله ما هست ولی آنها نمی‌فهمند پای این انقلاب خون ها ریخته شده و خود شهدا نگهدار این انقلاب و نظام است.

علی رمضانی ادامه داد: خبرنگاران و روابط عمومی‌ها در حقیقت پل ارتباطی مردم و سازمان‌ها هستند و در این زمینه بار سنگینی را به دوش می کشند.

وی با اشاره به اولین کنگره سرداران شهید کرمان و سیستان و بلوچستان که برای اولین بار در استان کرمان برگزار شد، عنوان کرد: خدا را شکر در آستانه برگزاری دومین کنگره هستیم که کارهای بسیاری در این راستا برنامه ریزی شده است.

احمد علی رمضانی گفت: متاسفانه آن طور که می بایست در معرفی شهدا تلاش نکردیم و نسل امروز ما، شهدا و اهدافی که آنها داشتند را نشناختند و امیدواریم بتوانیم بیش از پیش در معرفی قهرمانان کشورمان و به خصوص شهدای استان کرمان قدم برداریم.

مدیرکل صدا و سیمای با اشاره به اینکه تاکنون سه هزار دقیقه برنامه تولید شده است، گفت: ۲۵ برنامه رادیویی، ۴۰ مستند شهدا در برنامه رادیویی با معرفی ۴۰ شهید شاخص استان، مستند تلویزیونی ۸ سردار شهید دوران دفاع مقدس، ۷ مستند با موضوع مدافعان حرم، پیش بینی شده است.

در ادامه «مهدی صدفی» مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: در نظام جمهوری اسلامی علاوه بر نگاه ملی، نگاه اعتقادی وجود دارد که بایستی از دیدگاه اعتقادی در جهت رشد و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه 3700 اتاق فکر برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی برنامه ریزی شده است، گفت: شرایط کنونی کشور بسیار حساس است و باید برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، سعی شود دستاوردهای این نظام مقدس را به مردم معرفی کنیم.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: در این راستا ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب تشکیل شده است که همه مسئولین نیز عضو آن هستند و تاکنون 12 کارگروه ابلاغ شده که با پرهیز از جنگ و نزاع حزبی کارمان را شروع کنیم.

وی گفت: در زمینه محتوا و مطلب مشکلی نداریم اما در زمینه چگونگی ارائه محتوا ضعف داریم، لذا باید گروه های اندیشه ورز را تشکیل دهیم که از ظرفیت های مختلف استفاده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار