یادداشت/ ندا آبادی

اکسیر خلوص« شهید حججی»، راز جلب رضایت خداوند

مگر چه کرده بود که خدا اینگونه خریدارش شد و این سرافرازی از کجاست؟ وقتی اوراق زندگیتان را ورق زدیم به اکسیر خلوص رسیدیم که ماهرترین کیمیاگراست و سِرِ ورود به جمع صالحان؛ شما جز برای رضای خدا کار نکردید و خدا هم برایتان همه کار کرد.
کد خبر: ۳۰۳۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳ - 09August 2018

اکسیرخلوص« شهید حججی»، راز جلب رضایت خداوندگروه استان‌های دفاع پرس- ندا آبادی؛ جان امانتی است که باید به جانان رساند اگر خود ندهی، می ستانند. فاصله هلاکت و شهادت همین خیانت در امانت است. «شهید آوینی»

یک سال از تحول انفسی که شما با شهادتتان در جان های ما ایجاد کردید گذشته است و ما یک سال فرصت داشتیم تا به تحقیق در سیره و روش و منش شما بپردازیم، که در آن جز بزرگوار چیزی ندیدیم. به راستی که شما جان را امانت خدا می دانستید و در طول زندگی از این امانت فقط در راه خدا استفاده کردید، به نحوی که  مماتتان هم مسبب حیات بسیاری شد.

آن روز ها صحنه اسارت، جراحت و شهادتتان آتش به دل ها افکند و ما را تا صحرای کربلا و سر به نیزه رفته برد.

عجیب بود که یکـ نفر هم حسین باشد هم عباس هم علی اکبر  و هم زینب.

اما آن سفلگانِ نانجیب نمیدانستند قرار است خون شما اینگونه بجوشد و قلب ها را به خروش آورد. آن ها نمیدانستند هر لاله قرمزی  که از خاک ما کم میشود، هزاران لاله میرویند و لاله زار می سازند. ای شهید شاهد، ما نصحیت های شما که خطاب به جگر گوشه تان بود را شنیدیم و می دانیم خطاب به همه ما بود زیرا که شما برای همه ی مارفتید و امیدواریم عامل به آن باشیم.

یادم می آید اوایل از خودمان میپرسیدیم که مگر چه کرده بود که خدا اینگونه خریدارش شد و این سرافرازی از کجاست؟ وقتی اوراق زندگیتان را ورق زدیم به اکسیرخلوص رسیدیم که ماهرترین کیمیاگراست و سِرِ ورود به جمع صالحان؛ شما جز برای رضای خدا کار نکردید و خداهم برایتان همه کار کرد.

شما همان گلی هستید که بی رحم ترین زمستان ها را بهار می کند و از دل سنگلاخ ها باغ و بوستان میرویاند و بر صحراها اقیانوس می آفریند.

اینک ما این اسیران دیار خاکی، این نَفَس بریدگان دنیای فانی که غرق در شهوات و لذات هستیم دست بی یاری به سمتتان گرفتیم که رفیقمان شوید که معلم شوید که نگاه کنید به ذلتمان و عزتمان دهید.

کاش نسیم نفس قدسی شما بر روح گرفته ما بطراود  و از این ویرانهِ شهرِخراب آبادمان، آبادی بسازد. کاش از عالم ملکوت نگاه پرفروغتان بر این شیدایان بیفتد.

ای قرص قمر شهدای مدافع حرم؛ شهید محسن حججی، مرد بزرگ و افتخار و آبروی نسل ما، یکمین سالگرد معراجتان مبارک.

کاش به حق سر برخاک افتاده شما، مقابل ذات اقدس پرودگار ماهم برات عروجمان را از دستان شما بگیریم و در رکاب مولایمان آقا امان زمان زمان(عج) جان دهیم.

آمین یا رب العالمین

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار