تبادل آتش مقاومت و صهیونیست‌ها؛

شلیک ۱۵۰ راکت از نوار غزه به شهرک‌های صهیونیست‌نشین

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که حمله موشکی نیرو‌های مقاومت به شهرک صهیونیست‌نشین «اشکول» واقع در فلسطین اشغالی به مجروحیت چندین نفر منجر شد.
کد خبر: ۳۰۳۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸ - 09August 2018

شلیک ۱۵۰ راکت از نوار غزه به شهرک‌های صهیونیست‌نشینبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، شب گذشته جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک موضع مقاومت در منطقه بیت لاهیا در شمال نوار غزه را هدف قرار دادند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی هدفی را در شهرک عبسان در خان یونس در جنوب نوار غزه بمباران کردند. در این حمله سه فلسطینی مجروح شدند.

برخی رسانه‌های صهیونیستی نیز اعلام کردند که سامانه گنبد آهنی رژیم صهیونیستی چندین موشک به شمال نوار غزه شلیک کرد و در پی این انفجار‌ها چندین انفجار زخمی شد.

صبح امروز (پنجشنبه ۱۸ مرداد) رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که حمله موشکی نیرو‌های مقاومت به شهرک صهیونیست نشین «اشکول» واقع در فلسطین اشغالی به مجروحیت چندین نفر یکی از آن‌ها شرایط جسمانی وخیمی دارد، منجر شد.

این منابع همچنین اعلام کردند: آژیر هشدار در شهرک‌های «صوفا» و «نیر اسحاق» و «حولیت» در مجاورت نوار غزه به صدا درآمده است.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی تائید کرد: حدود ۱۵۰ راکت از شب گذشته از نوار غزه به سوی فلسطین اشغالی شلیک شده است و تنها توانسته است ۲۵ راکت را رهگیری و منهدم کند.

منابع فلسطینی از وقوع آتش سوزی گسترده در شهرک صهیونیست نشین «اشکول» خبر دادند. این آتش سوزی ناشی از موشک‌هایی است که مقاومت فلسطین از غزه به فلسطین اشغالی شلیک کرد.

اتاق فرماندهی مشترک گروه‌های مقاومت فلسطینی اعلام کرد: پایگاه نظامی «رعیم» صهیونیست‌ها و دو شهرک صهیونیست نشین را در منطقه غلاف غزه هدف قرار داده است.

منابع فلسطینی در خبری فوری اعلام کردند: یک فروند پهپاد رژیم صهیونیستی گروهی از جوانان فلسطینی را در جنوب نوار غزه هدف قرار داد.

مقامات رژیم صهیونیستی قانون منع آمد و شد وضع کردند و فعالیت مدارس و کشاورزان و شهرک‌های صهیونیست نشین در منطقه غلاف غزه مختل و متوقف شد.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها