حجت الاسلام شریفی:

دوره تربیت مربی مهدویت ویژه مهدهای کودک و قرآنی در اراک به کار خود پایان داد

مدیر نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان مرکزی گفت: دوره تربیت مربی مهدویت ویژه مربی های مهدکودک و مهدهای قرآنی پس از چهار هفته متوالی برگزاری به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۳۰۳۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲ - 09August 2018

دوره تربیت مربی مهدویت ویژه مهدهای کودک و قرآنی در اراک به کار خود پایان دادحجت الاسلام مصطفی شریفی در گفت و گو با خبرنگار دفاع پرس در استان مرکزی، با اشاره به اهداف برگزاری دوره تربیت مربی مهدویت ویژه مربی های مهدکودک و مهدهای قرآنی اظهار داشت:  این دوره ها با هدف پرداختن به مباحثی همچون بررسی منجی از دیدگاه قرآن کریم و احادیث، نشانه‌های ظهور و وظائف ما در عصر غیبت، امام شناسی، خرافه‌گری در عصر ظهور، شبهات عصر ظهور و غیره در اراک برگزار شد.

وی افزود: از آنجایی که آینده کشور به دست نسل کودک امروز ساخته می شود از این رو آگاهی بخشی به این نسل در ارتباط با منجی و همینطور امام شناسی یکی از ضرورت های اساسی در مباحث دینی است.

مدیر نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: در این دوره ها به مربیان مهدهای کودک و قرآنی نحوه انتقال موضوعات مختلف پیرامون حضرت ولیعصر (عج) به کودکان  آموزش داده شد.

 حجت الاسلام شریفی با اشاره به تعداد شرکت کنندگان گفت: در این دوره ها که در چهار هفته متوالی برگزار شد، 37 نفر از مربیان مهدهای کودک و قرآنی مورد آموزش قرار گرفتند که در نهایت با آزمون نهایی به نفرات برگزیده مدرک معتبر تربیت مربی مهدویت کودک اعطا شد.

وی ادامه داد: این دورها با همکاری بنیاد مهدویت، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی و اداره کل بهزیستی استان برگزار شد که چهار نفر از اساتید حوزه مهدویت به عنوان مربی، مسائل آموزشی را به شرکت کنندگان ارائه دادند.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار