سردار یزدی:

آمریکا در حال خداحافظی با قدرت است

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: آمریکا با آنچه که آن‌ها را قدرت خود می‌دانست در حال خداحافظی است.
کد خبر: ۳۰۳۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲ - 09August 2018

به گزارش خبرنگار دفاعی و امنیتی دفاع پرس، سردار «محمدرضا یزدی» فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در همایش وحدت، هم‌افزایی، همدلی و اخوت اظهار داشت: آنچه امروز نظام با آن مواجه است، دوگانگی است که در نظام بین‌الملل وجود دارد.

وی ادامه داد: امروز با جهانی روبرو هستیم که خود را مدافع حقوق بشر می‌داند؛ اما تاکنون در امتحاناتی که داشته رد شده است.

فرمانده سپاه محمد رسوالله (ص) گفت: آمریکا با آنچه که آن‌ها را قدرت خود می‌دانست در حال خداحافظی است و آن‌هایی که از حقوق کودک دم می‌زنند، اما آنگاه که رژیم کودکش سعودی در یمن کودکان را به خاک و خون می‌کشاند از آن‌ها دفاع می‌کنند.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها آبروی نداشته خود را پای رسیدن به هدفشان ذبح می‌کنند. آن‌ها مدعی حقوق بشر هستند؛ اما از کمپین حقوق بشر خارج می‌شوند، چرا؟ چون در این کمپین بیانیه‌ای برای محکومیت رژیم صهیونستی صادر می‌شود.

سردار یزدی گفت: امروز آمریکایی که از مبارزه با تروریست دم می‌زند، داعش را برای رسیدن به اهداف خود تشکیل می‌دهد و در سوریه به صورت آشکار از آن‌ها حمایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروز آمریکا، رژبم صهیونیستی، سعودی‌ها‎ و بعضی از کشورهایی منطقه که از آن‌ها حمایت می‌کنند برای رسیدن به هدف خود جمع شدند تا بتوانند نقشه‌های خود را در ایران اجرا کنند، اظهار داشت: خوشبختانه امروز نظام جمهوری اسلامی بر فراز قله امنیت قرار دارد و با وحدت و همدلی نیز مشکلات اقتصادی کشور برطرف خواهد شد.

فرمانده سپاه محمد رسوالله (ص) ادامه داد: امروز دشمنان ایران به دنبال اینجاد نفاق در داخل کشور هستند و باید ملت ایران هوشیار باشد.

سردار یزدی با اشاره به اینکه در حال حاضر در پیچ تاریخی هستیم، گفت: همانگونه که امام خمینی (ره) فرمودند خواص باید نقش خود را به خوبی نشان دهند و نگذارند دشمن به اهداف خود که جدا کردن مردم و از مسؤولان و مسؤولان از مسؤولان است، برسند.

سردار یزدی خاطرنشان کرد: در 40 سالگی انقلاب وظیفه همه است که با همدلی و وحدت در کنار یکدیگر باشیم تا از این پیچ تاریخی عبور کنیم.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) گفت: با تعاملی که بین سپاه و نیروی انتطامی صورت گرفته، همدلی و با هم بودن نقش خودش را از سال گذشته نشان داده است؛ دشمن همدلی بین نیروی انتظامی و سپاه را پذیرفته‌است؛ لذا تمامی نقشه‌هایی که داشت، نقش بر آب شده است.

سردار یزدی با بیان اینکه در دومین نشست بین فرماندهان نیروی انتظامی و سپاه باید به سمت چند هدف حرکت کنیم، گفت: خدمت به مردم، قانون‌مداری، برقرای امنیت و آرامش و نشان دادن اقتدار نیروی انتظامی و سپاه مهم‌ترین اهداف ما از برگزاری این همایش است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه قانون فصل الخطاب تمام مسائل است، گفت: سپاه، بسیج و نیروی انتظامی نشان و نماد قانون‌مندی هستند و برای رعایت حقوق مردم به قانون عمل می‌کنند.؛ ما امروز از اتحاد و همدلی استقبال می‌کنیم و در کنار هم برای امنیت تلاس می‌کنیم.

فرمانده سپاه محمد رسوالله (ص) با بیان اینکه ارتباط کلانتری‌ها با پایگاه بسیج برای هماهنگی در ماموریت‌ها برگزار خواهد شد، گفت: در آینده جلساتی در سطح فرماندهان پایگاه‌های بسیج با سرکلانتری‌ها و کلانتری‌ها برگزار خواهد شد تا آسیب‌هایی که در جامعه است کاهش یابد و کسانی که بخواهند قانون گریزی و فساد ایجاد کنند ببینند چنین جوی است.

سردار یزدی با بیان اینکه با درایت و پشتیبانی مردم در برابر توطئه‌های دشمن ایستادگی می‌کنیم، افزود: صحبت‌هایی که رئیس جمهور آمریکا می‌زند یک عملیات روانی و جنگ روانی است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها