استاندار کرمانشاه در همایش سراسری آزادگان:

جنگ روانی دشمن برای دلسرد کردن مردم از انقلاب ناکام می‌ماند

«هوشنگ بازوند» در همایش سراسری آزادگان موصل ۴ که در دانشگاه رازی برگزار شد، گفت: جنگ روانی دشمن برای دلسرد کردن مردم از انقلاب ناکام مانده و خواهد ماند.
کد خبر: ۳۰۳۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲ - 09August 2018

جنگ روانی دشمن برای دلسرد کردن مردم از انقلاب ناکام می‌ماندبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، «هوشنگ بازوند» استاندار کرمانشاه امروز (پنجشنبه) در همایش سراسری آزادگان سرافراز اردوگاه موصل ۴ که در دانشگاه رازی برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری چنین همایش هایی در فضای دانشگاه سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل جوان خواهد بود.

وی دوران ۸ سال دفاع مقدس را گنجینه ای گرانبها دانست و گفت: این کشور می‌تواند تا ۸۰ سال از این گنجینه برای مدیریت کشور استفاده کند، آزادگان و ایثارگران محتوا و محصول این گنجینه هستند و باید آنرا به نسل آینده منتقل کنند.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: اگر انقلاب به پیروزی رسید به خاطر همین سرمایه عظیم ایثار و شهادت بوده است چرا که برگرفته از فرهنگ عاشورای حسینی است و ترویج آن وظیفه همه ماست.

وی با بیان اینکه جنگ روانی دشمن برای دلسرد کردن از انقلاب ناکام مانده و خواهد ماند، گفت: مردم صاحبان این انقلاب هستند و هرجا که احساس خطر کنند در میدان حضور می یابند و از مملکت دفاع می‌کنند و این حضور مردم در میدان یادگارهای امام(ره) است و امکان ندارد از بین برود.

استاندار کرمانشاه یادآور شد: در طول این ۴۰ سال انقلاب نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات بسیار چشمگیری به ملت ارائه داده است که باید به درستی به اطلاع مردم رسانده شود تا به نسل‌های آینده منتقل شود.

بازوند افزود:  یکی از کارهایی که تاریخ از آن در استان کرمانشاه یاد خواهد کرد مهار آبهای مرزی با اعتباری بالغ بر ۸ هزار میلیارد تومان است که طی آن ۴۹ کیلومتر تونل توسط همین فرزندان برای آن حفر شده است.

وی خاطرنشان کرد: در عسلویه و در صنعت نفت و گاز پیشرفت های چشمگیری حاصل شده و می‌توان گفت که در این راستا تمدن‌سازی شکل گرفته است.

استاندار کرمانشاه به اقتدار نظامی کشور اشاره کرد و افزود: امروز دشمن از توان موشکی که توسط فرزندان انقلاب شکل گرفته وحشت دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها