معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه:

در «اشراف» همه چیز باید واقعی باشد/برای ایجاد امنیت پایدار باید محرومیت زدایی کنیم

سردار «علی اکبر پورجمشیدیان» با اشاره به پیام فرمانده سپاه و موضوع «اشراف» گفت: اشراف واقعی مدنظر است، باید از این تشریفات خارج شویم و مطالب واقعی به رهبری ارائه بدهیم حتی اگر به ضرر ما باشد.
کد خبر: ۳۰۳۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۶ - 09August 2018

در «اشراف» همه چیز باید واقعی باشد/برای ایجاد امنیت پایدار باید محرومیت زدایی کنیمبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، سردار «علی اکبر پورجمشیدیان» معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در اختتامیه هفتمین جشنواره مالک اشتر اظهار داشت: از ابتدای سال 97 نیروی زمینی سپاه  26 شهید تقدیم امنیت جمهوری اسلامی ایران کرده است که جمع قابل توجهی از این شهدا اهل سنت هستند.

وی با بیان اینکه در مجموعه سپاه یک نمونه عینی و واقعی از وحدت اقوام و مذاهب به نمایش گذاشته است، افزود: گردان های قدرتمندی مثل تیپ انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی نمونه عینی و عملی از اتحاد اقوام هستند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: کار بزرگی است که شیعه و سنی تحت یک فرماندهی، امنیت ایجاد می کنند و خونشان در راه وحدت این سرزمین با یکدیگر ممزوج می شود.

شهدای مدافع حرم  و خانواده های آنها صاحب بصیرتند

پورجمشیدیان عنوان کرد: حضرت آقا ویژگی ارزشمندی را در معرفی شهدای مدافع حرم بیان کرده اند و فرموده اند که «هم خود شهدای مدافع حرم صاحب بصیرتند و هم خانواده های آنها» و این نکته بسیار مهمی است که در این شرایط یک خانواده و همسری جملات نورانی را برای انقلاب، رهبری و نظام و عشق به شهادت می گوید.

وی درخصوص شهید «مرتضی بصیری پور» اولین شهید مدافع حرم خراسان جنوبی گفت: همه عکس های شهید بصیری پور نشان می دهد که اهل خانواده بوده و به خانواده عشق می ورزیده است و اینکه در این شرایط و شب عید، از خانواده اجازه می خواهد تا به خارج از مرزهای ایران برود؛ این موضوع خیلی ارزشمند است.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه بیان داشت: امیدوارم برای مدیران درسی بشود و بدانند در قیامت باید جوابگوی همسر و مادر و پدر و فرزند شهید که در سه سالگی گرد یتیمی به چهره اش نشسته است باشند.

پورجمشیدیان متذکر شد: حضرت آقا فرمودند «ما زیر منت این عزیزان هستیم» و بین شهدا فرقی نمی کند که مدافع حرم باشند یا شهدای امنیت و مرزها و شیعه و سنی، همه عزیز هستند.

وی با بیان اینکه در قیامت در محضر حضرت امام (ره) و خانواده شهدا باید پاسخگو باشیم، یادآور شد: این افراد در بهترین دوران زندگی خود همه چیز را رها کردند و در کیلومترها دورتر از مرزهای ایران، به جنگ با دشمنان رفتند و مظلومانه و غریبانه سینه سپر کردند و ایستادند تا حرم اهل بیت حفظ شود.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در ادامه با اشاره به پیام فرمانده سپاه و موضوع «اشراف» گفت: اشراف واقعی مدنظر است باید از این تشریفات خارج شویم و مطالب واقعی به رهبری ارائه بدهیم حتی اگر به ضرر ما باشد.

پورجمشیدیان بیان کرد: هر سه ماه یکبار که گزارشات اشراف جمع بندی می شود، نتایج توسط ستاد کل نیروهای مسلح حضورا تقدیم رهبری می شود و باید دقت کنیم همه چیز حتی اگر به ضرر ما باشد، اما واقعی باشد.

وی اضافه کرد: اشراف باید هم به روز باشد و هم به موقع باشد چراکه تا جریان کار اشراف به موقع انجام نشود، نمی توان تصمیمات درست و به موقعی داشت.

لزوم وجود اشراف در همه سطوح سازمانی و مدیریتی

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: اشراف در همه سطوح سازمانی و مدیریتی باید وجود داشته باشد و در غیر اینصورت پیش برندگی و پیش روندگی محقق نخواهد شد.

پورجمشیدیان با اشاره به اینکه امروز اشراف یکی از مطالبات رهبری و از معیارهای اصلی ارزیابی چه در سطوح سازمانی و چه در سطوح مدیریتی است، گفت: اگر بخواهیم راجب سازمان ها نظر بدهیم باید به این مورد توجه کنیم.

وی در خصوص «جشنواره مالک اشتر» بیان داشت: رهبری در شخصیت خود مالک اشتر نکاتی را بیان کرده اند که خیلی مهم است.

شجاعت باید از فرماندهان سرچشمه بگیرد

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه «مالک اشتر» به «امیرالمومنین» گرایش دارد و ولایتمداری، احساس مسئولیت، مجاهدت در راه خدا، همیشه آگاهی و شجاعت جناب مالک اشتر از مهمترین ویژگی های ایشان است، گفت: در دفاع از انقلاب باید شجاع باشید چراکه حفظ و پاسداری انقلاب این مهم را می طلبد.

پورجمشیدیان افزود: شجاعت باید از فرماندهان سرچشمه بگیرد و به زیرمجموعه ها سرایت کند.

وی با اشاره به اینکه قدرت فرماندهی با مدیریت فرق می کند، گفت: فرمانده باید قدرت رهبری داشته باشد، شخصیت نظامی بسیج و قدرت مقاومت بسیج را باید مدنظر داشته باشید زیرا ما اول یک سازمان نظامی و مقاومت هستیم و بعد در حوزه فرهنگی و نرم فعالیت می کنیم.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه عنوان کرد: امروز با تمام وجود احساس می کنیم که اگر بخواهیم یک امنیت پایدار ایجاد کنیم باید در قدم اول رفع محرومیت را در دستور کار داشته باشیم.

پورجمشیدیان خاطرنشان کرد: بعد از چهل سال از انقلاب همچنان محرومیت وجود دارد و ما همچنان ادعای انقلابی گری داریم و مسئولین باید به سر خودشان خاک بریزند که نتوانستند محرومیت را از این مردم رفع کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار