معاون اجتماعی، انتظامی مازندران:

خبرنگاران در برابر هجمه های دشمن، رسانه باشند

معاون اجتماعی، انتظامی مازندران گفت: دشمن در پی آن است که دگردیسی هویتی ایجاد کند و خبرنگاران و فعالان رسانه باید در برابر هجمه های دشمن به عنوان یک رسانه عمل کنند و وظیفه ما در این زمینه سنگین است.
کد خبر: ۳۰۳۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲ - 09August 2018
خبرنگاران در برابر هجمه های دشمن رسانه باشندبه گزارش دفاع پرس از ساری، «علیرضا باقری» معاون اجتماعی، انتظامی مازندران امروز در نشست با خبرنگاران در ساری ضمن گرامی داشت روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید «محمود صارمی» و با عنوان اینکه امروز در حوزه بین الملل هر کشوری دارای عمق استراتژیک است، اظهار داشت: امروز نیز کشورهای عراق و سوریه عمق استراتژیک جمهوری اسلامی به شمار می رود.
 
وی با اظهار اینکه آنچه که امروز حائز اهمیت است این است که در عرصه های مختلف اجتماعی شاهد تغییرات غیرقابل کنترل و مهار هستیم، افزود: تغییرات در حوزه های مختلف مانند اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و روانی گسترده است.
 
باقری یادآور شد: دشمن در پی آن است تا دگردیسی هویتی ایجاد کند و خبرنگاران و فعالان رسانه باید در برابر هجمه های دشمن به عنوان یک رسانه عمل کنند و وظیفه ما در این زمینه سنگین است.
 
وی با بیان اینکه همه باید دست به دست هم دهیم تا عملیات روانی دشمن را خنثی کنیم، اظهار داشت: امروز مخاطب نیاز به دانایی و دانایی محوری دارد و باید بر اساس هویت های جدید در جهت تولید ارزش های اجتماعی کمک کنیم.
 
وی افزود: آنچه که ما انتظار داریم این است که به حوزه خانواده در جامعه توجه کنیم و اگر بتوانیم بخشی از فعالیت ها را به سمت خانواده ها ببریم و در جهت کاهش آسیب ها گام برداریم، می توانیم بخشی از آسیب ها را مدیریت کنیم.
 
باقری به سیاست ابلاغی خانواده اشاره کرد و گفت: رفع موانع و زدودن آسیب ها، ترویج ارزش های الهی در امر ازدواج، تحکیم خانواده و ارتقای سرمایه اجتماعی خانواده ها از جمله محورهای این سیاست ابلاغی به شمار می رود.
 
وی ترویج و توسعه امنیت اجتماعی و احساس امنیت را از مهمترین کارکردهای رسانه بیان کرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار