جانشین فرمانده انتظامی مازندران:

تعامل پلیس با اصحاب رسانه تداعی گر احساس امنیت برای مردم باشد

جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: تعامل پلیس با اصحاب رسانه باید به گونه ای باشد که احساس امنیت برای مردم تداعی شود.  
کد خبر: ۳۰۳۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰ - 09August 2018
تعامل پلیس با اصحاب رسانه تداعی گر احساس امنیت برای مردم باشدبه گزارش دفاع پرس از ساری، «حسن مفخمی شهرستانی» جانشین انتظامی مازندران امروز در نشست با خبرنگاران با اشاره به تعامل بین رسانه و پلیس به اقدامات پلیس در سال جاری برای حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و اظهار داشت: امسال اقدامات پلیس در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز گسترش یافته و کشف کالاهای قاچاق رشد یافته است.
 
جانشین انتظامی مازندران افزود: کار مبارزه با قاچاق کالا مربوط به بخش های مختلف است و در حوزه مقابله با کالای قاچاق و با کنترل محورهای مواصلاتی سعی شد به گونه ای عمل کنیم تا دستاوردهای خوبی داشته باشیم. در این رابطه روشنگری و تعامل و همراهی رسانه با پلیس به توسعه امور می تواند کمک کند.
 
وی با اظهار اینکه صحت، دقت و امانتداری از ویژگی های بارز و برجسته پلیس به شمار می رود، افزود: اگر اخلاق حرفه ای را در ماموریت ها رعایت نکنیم توفیقی نخواهیم داشت.
 
مفخمی شهرستانی ادامه داد: پلیس نیز باید با اخلاق و اقتدار به ماموریت های خود بپردازد و تعامل پلیس با اصحاب رسانه باید به گونه ای باشد که احساس امنیت برای مردم تداعی شود.
 
جانشین انتظامی مازندران با اشاره به دانایی محوری پلیس تصریح کرد: امروز ورود پلیس در حوزه سایبر و فناوری بیشتر شده است و باید بتوانیم در راستای تنویر عمومی جامعه گام برداریم.
 
وی به شباهت کار پلیس و رسانه اشاره کرد و افزود: پلیس مظهر ثبات و امنیت در کشور به شمار می رود و هر حرکت و عملکرد پلیس سبب ارزیابی مردم خواهد شد و تامین امنیت روانی، اخلاقی، اجتماعی و حفظ جان و مال مردم از وظایف پلیس است.
 
 جانشین انتظامی مازندران به کشف ۳۳ درصدی سرقت در استان طی چهارماه اول سال جاری اشاره کرد و گفت: همچنین در زمینه جرائم خشن با برنامه ریزی دقیق نسبت به کشف عملیاتی آن اقدام شود.
 
مفخمی شهرستانی با بیان اینکه شاهد کاهش ۱۶ درصدی تلفات تصادفات در حوزه شهری و برون شهری هستیم، گفت: تجمیع خطوط ۱۱۰ توان پاسخگویی ناجا را افزایش داده است و چابک سازی سازمان نیز ارتقا یافته است.
 
وی شمار غریق در دریای خزر را در سال جاری ۲۷ نفر اعلام کرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار