معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران در جمع نخبگان بسیجی همدان؛

تفنگداران آمریکا همچون موش از رزمندگان اسلام وحشت دارند

سردار «محمدرضا نقدی» معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه هنر و اعجاز این انقلاب دوام آن است، گفت: تفنگداران آمریکا همچون موش از رزمندگان اسلام وحشت دارند.
کد خبر: ۳۰۳۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۳ - 09August 2018

تفنگداران آمریکا همچون موش از رزمندگان اسلام ترس و وحشت دارند / هنر و اعجاز انقلاب اسلامی دوام آن استبه گزارش دفاع پرس از همدان، سردار «محمدرضا نقدی» امروز در همایش نخبگان بسیجی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با بیان اینکه در دوره ای از تاریخ اسلام غریب و تنها بود و مسلمان در جامعه اسلامی از اظهار دیانت خجالت می‌کشید، اظهار داشت: آنچه که امروز از عزت و عظمت برای اسلام به دست آمده حاصل رشادت‌ها و خون فشانی شهدا است.

وی افزود: در شرایطی خداپرستی به معنای کلمه در اندکی از مومنان نبود اما امروز به برکت خون شهیدان آوای اسلام جهان را پر کرده است.

سردار نقدی با بیان اینکه در بخش هایی از تاریخ شجاع ترین مردان جامعه ما از ایستادن در مقابل طاغوت وحشت داشتند، گفت: بعد از واقعه 15 خرداد سال 42 نفس‌ها در سینه‌ها حبس و جرأتی برای مقاومت و ایستاگی نبود تا آنکه در بهمن 57 این انقلاب به ثمر نشست.

وی با اشاره به اینکه تمام پیشرفت‌های کشور را مدیون شهدا هستیم، تصریح کرد: امروز مردان، مجاهدان و شیر زنانی ادامه دهنده راه شهدا در جهان اسلام هستند و عزت و سربلندی را برای اسلام به ارمغان می‌آورند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران، انقلاب اسلامی را یک ودیعه بی نظیر الهی در تاریخ بشریت دانست و بیان کرد: مشابه این انقلاب جز در نهضت پیامبر بزرگ اسلام (ص) و برخی از نهضت‌های انبیاء مشاهده نشده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با حرکت عظیم و تکرار نشدنی خود، بشریت را حیاتی دوباره بخشید، اضافه کرد: این انقلاب بشریتی که غرق در معصیت، گناه، غفلت و خواب آلودگی بود را هوشیار کرد.

سردار نقدی هنر و اعجاز بزرگ انقلاب را دوام آن دانست و خاطر نشان شد: در تاریخ بشریت نهضت‌ها و انقلاب‌های بزرگی در مقابل طاغوت‌های زمان خود قیام کردند اما به محض پیروزی و یا با فاصله اندک از پیروزی به انحراف کشیده شده و از مسیر اصلی دور شدند و مجدد به دوره طاغوت برگشتند در صورتی که انقلاب اسلامی با وجود تمام توطئه‌های دشمنان همچنان محکم و استوار است. انقلاب اسلامی با قوت و قدرت بسیار موج بیداری را در جهان اسلام ایجاد کرده است.

همچنین با بیان اینکه سخت‌تر از پیروزی انقلاب، پایداری و استمرار داشتن انقلاب است، افزود: انقلاب‌های بزرگی که در دوران معاصر اتفاق افتاده همه بعد از مدت اندکی با شکست مواجه و از مسیر خود منحرف شدند اما جمهوری اسلامی ایران، انقلاب نادری است که توانسته 40 سال در اوج اقتدار و پیروزی دوام داشته باشد.

سردار نقدی تصریح کرد: انقلاب در حالی به 40 سالگی می‌رسد که دست‌های بلند این انقلاب تا دریای سرخ و دریای مدیترانه باز شده است. موج انقلاب اسلامی در طول 40 سال بر روی نوار پیروزی بوده است و در طول این مدت تمام توطئه‌های دشمنان را از بین برده است.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یکی از نقاط کلیدی دنیا را از دست آمریکایی‌ها و صهیونیستی‌ها درآورده است، افزود: انقلاب اسلامی، عراق، سوریه، لبنان، یمن و بخش زیادی از فلسطین را احیا کرده و به میدان آورده که این جریان انقلاب است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با قوت و قدرت بسیار موج بیداری را در جهان اسلام ایجاد کرده است، بیان داشت: با این موج مرتباً دشمن را به عقب رانده و آمریکایی که در روز پیروزی انقلاب قوی‌ترین ارتش را داشته، امروز تفنگداران آمریکا همچون موش از رزمندگان انقلاب اسلامی ترس و وحشت دارند و خود را خیس می‌کنند.

سردار نقدی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی آمریکا را که ذخیره ارزی بالاتر از یک هزار میلیادر دلار داشت امروز به گدایی و بدبختی کشیده است، خاطر نشان کرد: امروز در آمریکا 40 میلیون نفر در فقر مطلق به سر می‌برند و 21 هزار میلیارد دلار بدهی دارد و روزانه 2.5 میلیارد دلار به بدهی آنها اضافه می‌شود به طوری که بر اساس برآورد کاخ سفید اگر این روند ادامه یابد در سال 2030  بدهی خارجی آمریکا به 30 هزار میلیارد دلار می‌رسد که بیشتر تولید ناخالص ملی آن کشور است که در این صورت باید اعلام ورشکستگی و فروپاشی اقتصادی کند. آمریکا با فروپاشی اجتماعی داخلی مواجه شده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی آمریکا را به خاک سیاه نشانده است، تصریح کرد: امروز آمریکا با فروپاشی اجتماعی داخلی مواجه شده و آمریکایی که در همه دنیا پر نفوذ و با دست برتر دیپلماسی حرکت می‌کرد به واسطه انقلاب اسلامی زمین‌گیر شده و در منطقه نمی‌تواند هیچ غلطی بکند چراکه تمام ترفندهای آمریکا شکست خورده است.

سردار نقدی با اشاره به پیروزی‌های انقلاب اسلامی بر آمریکا و استکبار جهانی بیان کرد: انقلاب اسلامی 26 پیروزی بزرگ و خیره کننده ظرف یک سال در برابر آمریکا داشته است که یکی از آنها عقب راندن داعش از عراق است که 70 درصد خاک عراق را گرفته بود و دیگری خارج کردن داعش از سوریه است که 90 درصد خاک این کشور را اشغال کرده بودند.

وی با تشریح وقایع فتنه 88 با بیان اینکه آمریکا با جنگ روانی در ایران اغتشاش و آشوب ایجاد کرد، گفت: مردم با تظاهرات عظیم توطئه‌ها و فتنه‌های دشمن را خاموش کردند.

سردار نقدی با بیان اینکه آمریکا در تمام توطئه‌ها علیه انقلاب اسلامی با شکست مواجه بوده به انتقال سفارت آمریکا در بیت المقدس اشاره و عنوان کرد: نهضتی در فلسطین ایجاد شده که بی‌سابقه است اما متاسفانه رسانه‌های ما زور ندارند و خجالت می‌کشند که مطالب را تکرار کنند در صورتی که دشمن پر رو است.

در ادامه وی با بیان اینکه رسانه‌های ما خجالتی هستند، بر انعکاس وقایع مهم جهان و خیانت‌ها و جنایت‌های استکبار جهانی تاکید و اضافه کرد: رسانه های ما خبر بی‌اهمیت که در ناکجا آباد جهان اتفاق افتاده آن را تیتر یک روزنامه‌های می‌کنند و برای آن صدها بار مصاحبه، گفتگو و گزارش می‌گیرند تا آن را مسئله مهم جلوه دهند در صورتی که به مسائل مهم نمی‌پردازند و خجالت می‌کشند بگویند روزی سه نفر در خیابان‌های آمریکا کشته می شوند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه امروز دشمن روی نوار شکست و انقلاب اسلامی ایران روی نوار پیروزی با تمام قدرت در حال حرکت است، افزود: انقلاب روبه جلو حرکت می‌کند و نفس دشمن را بریده و اگر امروز آنها این همه رفتار‌های زشت و زننده از خود نشان داده و معاهدات بین المللی را زیر پا می‌گذارند به همین دلیل است.

وی با بیان اینکه امروز ایدئولوژی سرمایه گذاری آمریکا به دست ترامپ از بین رفته است، خاطرنشان کر: حرکتی که آمریکا امروز در عرصه اقتصادی با چین و روسیه می‌کند لگدمال کردن ایدئولوژی سرمایه‌گذاری است و متاسفانه رسانه‌های ما به غلط آن را جنگ تجاری تلقی می‌کنند.

سردار نقدی با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی بر روی زمین پیشروی و آمریکا عقب نشینی می‌کند، تصریح کرد: به دلیل اینکه ظرفیت‌های رسانه‌ای دنیا در دست آمریکا است با استفاده از تبلیغات اینچینن القا می‌کنند که آنها در حال پیروزی و انقلاب اسلامی در حال شکست است.

وی با تاکید بر اینکه امروز مشکلات ایجاد شده در اقتصاد ایران مربوط به انسان‌های نفوذی و اقدامات نادرست بسیاری از تصمیم گیرنده‌ها است که با آرای خودمان به صحنه آمدند، خاطرنشان کرد: اگر این عناصر خود فروخته و خودباخته به دشمن خدمت نکنند به طور قطع تحریم‌های دشمن اثری نخواهد داشت چراکه اگر تحریم دشمن یار داخلی نداشته باشد به هیچ وجه به نتیجه نخواهد رسید.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران با بیان اینکه اینچنین نیست که دشمن توانسته یا می‌تواند کاری از پیش ببرد و این حرفی به دست خودمان است، افزود: از آن روزی تحریم‌ها وارد زندگی مردم شد که افرادی که دست اندرکار بودند، خواستند و گفتند ایران در شعب ابیطالب است و از آن روز تحریم‌ها و مصیبت‌ها شروع شد.

وی با تاکید بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در جامعه بیان کرد: انقلاب اسلامی، انقلابی بسیار با اهمیت است که باید در 40 سالگی آن دستاوردهایش را تبیین کرد و مردم را با عظمتی که خودشان با ایستادگی، مقاومت و بیداری و صبر خلق کردند آگاه و در جلوی چشمانشان قرار داد.

سردار نقدی اضافه کرد: در شرایطی که دشمن تلاش می‌کند عظمت‌ها و دستاوردهای انقلاب را پاک کند و ملت را مایوس کند و ما  را در مسیر شکست ترسیم کند باید مقابله کرد و عظمت‌های بزرگی که انقلاب آفریده را تبیین کرد.

وی به تشریح دستاوردها و عظمت‌های انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای این انقلاب پایان دادن به صدها سال شاهنشاهی در ایران بوده و اگر نبود جز این یک پیروزی؛ انقلاب اسلامی ایران به اندازه ۴۰ سال نه بلکه به اندازه ۱۰۰ سال ظرفیت داشت که به دنیا فخر بفروشد که چنین اقدامی کرده است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران با اشاره به تمدن 7هزار ساله کشور تصریح کرد: دشمن برای پیوند زدن تاریخ مردم ایران به تاریخ صهیونیست برنامه‌ریزی می‌کند و 3 هزار و 500 سال از تمدن 7هزار ساله را از بین برده و تاریخ ایران را ۲ هزار و ۵۰۰ سال عنوان می‌کند.

در ادامه وی بر ضرورت بازنویسی و بازبینی تاریخ کشور در جامعه تاکید کرد و افزود: تاریخی که به دست ظالمان، مستکبرین و شاهان نوشته شده باید به دست مستضعفان بازنویسی شود و تاریخی بنویسیم که در آن ابن‌سیناها، عین القضات‌ها و مدنی‌ها و همدانی‌ها برجسته هستند.

سردار نقدی محور تاریخ را علماء، انبیاء و آزادی خواهان دانست و یادآور شد: محور تاریخی که قرآن قرار می‌دهد انبیاء و نهضت‌های انبیاء هستند که باید آنها را مطرح کنیم در صورتی که تاریخ ما را شاهان به نفع خود و پر از دروغ نوشتند.

وی با بیان اینکه تاریخ را برای ما پادشاهان خبیثی نوشتند، اضهار داشت: همه آن‌ها از داریوش و کورش گرفته تا بقیه به نوبه خود به مردم ظلم کرده و جنایت‌های بسیاری مرتکب شدند.

سردارنقدی با اشاره به اینکه دستاورد رژیم هخامنشی انزجار مردم بود، بیان کرد: در شرایطی که  اسکندر مقدونی به ایران حمله کرد، مردم با حکومت همراهی نکرده و 230 سال یونانی‌ها بر ایران حکومت کردند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه ساسانیان با ایجاد نظام طبقاتی حق سوادآموزی را از مردم گرفتند، به دستاوردهای حکومت اشکانیان در ایران اشاره و بیان کرد: اشکانیان که قومی ایرانی‌الاصل نبودند به مردم ظلم فراوان کردند.

سردار نقدی با بیان اینکه تاریخ ملت ما بزرگانی همچون زکریا، ابوریحان، حافظ، سعدی، عین القضات، رازی و  جابر ابن حیان   است نه شاهان،  یادآور شد: جنس ما از جنس شاهان نیست و صهیونیست‌ها با دست‌کاری تاریخ حتی زمان زندگی حضرت زرتشت را تغییر دادند.

وی به حکومت نظام پهلوی و دستاوردهای آن اشاره و عنوان کرد: این حکومت نیز به قدری ننگین بود که پادشاه آن با بی‌غیرتی، چادر را از سر زن خود و زنان ایرانی برداشت.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران با بیان اینکه رضاخان پاپتی گرسنه به عنوان نگهبان سفارت بلژیک در تهران توسط انگلیس‌ها بر ایران حاکم شد، گفت: این آدم گرسنه و  پابرهنه شاه می‌شود و علاوه بر ثبت 64 هزار ملک ایران به اسم خود، وقتی از ایران پا به فرار گذاشت میلیاردها دلار ثروت داشت.

وی رضا شاه پهلوی را شاهی بسیار بزدل، ترسو، بی محبوبیت، منفور و بی غیرت معرفی و خاطر نشان کرد: این آدم دزد و فاسد الاخلاق شعرای برجسته را کشت و خیانت‌های فراوانی را انجام داد. و توان مقاومت در برابر دشمن را نداشت. رضا شاه نماد اختناق است چراکه فضای بدی در کشور ایجاد کرده و حتی اجازه روضه‌خوانی را نمی‌داد و مردمی که در اعتراض به کشف حجاب در مسجد تحصن کرده بودند را به توپ و رگبار بست.

سردار نقدی با بیان اینکه بعد از رضا شاه فردی فاسد و بی‌خاصیت، کثیف و بازیچه دست اجنبی  بر روی کار آمد، تصریح کرد: برخی‌ها اینچنین ادعا می‌کنند که در این دوران ریل راه‌آهن در کشور احداث شد در صورتی که این از بزرگ‌ترین خیانت‌ها در حق ملت ایران بود چراکه با پول ملت ایران برای انگلستان راه‌آهن ساختند تا مسیر دسترسی آن‌ها از خلیج‌فارس به شمال کشور و مقابله با شوروی هموار شود  به طوری که قائده ساخت راه و راه‌آهن هیچ خاصیتی نداشت و تنها راهکار عملیاتی نظام برای آمریکا بود  ضمن اینکه در اقتصاد ما هیچ تاثیری نداشت.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه در زمان محمد رضا پهلوی 6میلیون بشکه نفت از ایران خارج،  پزشک ایرانی به اندزاه کافی نداشتیم و  اکثریت مردم  از نعمت برق محروم بودند، افزود: قبل از انقلاب گازکشی و شرایط بهداشت، سلامت و تحصیل برای مردم وجود نداشت.

وی در ادامه اضافه کرد: کاش با این همه ظلم که بر ملت می‌کردند لااقل شاهی می‌کردند؛ آنها شاهی نمی‌کردند و وابسته محض بودند و بسیاری از کارخانه‌ها و بنگاه‌های اقتصادی کشور متعلق به شاه و خانواده‌اش بود به طوری که اگر منزل مفسدان اقتصادی و صاحبان ثروت‌های کلان را روی‌هم جمع کنیم تنها به‌اندازه یک‌گوشه از کاخ نیاوران می‌شود چه رسد به کاخ سعدآباد که بزرگ‌تر است.

سردار نقدی با بیان اینکه در دوران قبل از انقلاب پرواز هواپیما تنها برای خرید یک پماد، گل سر و یا لباس از مزون‌های لندن برای شاه و خانواده‌اش بود، عنوان کرد: این در حالی است که  2 هزار نفر در اراک و همدان به دلیل نداشتن خاک زغال در زمستان از سرما جان خود را از دست دادند.

وی تصریح کرد: در دوره پهلوی، رقم‌های بسیاری برای راضی کردن اعضای کنگره آمریکا خرج می‌شد و 4 هزار کارمند در سفارتخانه ایران و در تمام وزارت‌ها به صورت مستشاری حضور داشتند حال عده‌ای دم از این می‌زنند که چرا برای ملت مسلمان فلسطین هزینه می‌کنید؟!

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران با بیان اینکه انقلاب اسلامی رسالت خود را به خوبی انجام داده و هیچ عیبی به آن وارد نیست، افزود: انقلاب برای ایجاد استقلال، آزادی و در  جهت‌گیری کلی اسلام و دیانت را اورده و آن را به دست ما سپرده و اگر ما رأی درست ندادیم و  انتخاب نادرستی در انتخابات انجام دادیم به گردن انقلاب نیست چراکه انقلاب  برای ما استقلال و آزدای و حق رأی آورده و راه انتخاب درست را نیز معرفی کرده است.

وی با تاکید بر اینکه دستارودهای انقلاب معجزه‌آسا و در دنیا بی‌نظیر است به تبیین برخی از دستاوردهای انقلاب پرداخت و یادآور شد: رسیدن به مقام 9 علمی جهان از نظر ساخت مترو، ارتقاء 79 پله‌ای جایگاه سلامت، کسب مقام 16 از نظر علم و پیشی گرفتن از 37 کشور و کسب مقام نخست شتاب علمی در جهان و دستیابی به مقام 5 جهان از نظر سرعت افزایش مهر و موم‌های تحصیل بخشی از این دستاوردها است.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: اگر پایان دادن به حکومت 2500 ساله شاهنشاهی تنها دستاورد انقلاب باشد، بس و مایه افتخار است.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در کشور با بیان اینکه این مشکلات را نباید به پای انقلاب گذاشت، تصریح کرد: نباید اشتباه خود را به گردن انقلاب بیندازیم چراکه دولت و مجلس را ما انتخاب کرده‌ایم و ذره‌ای خلل در آزادی و استقلال کشور وجود ندارد و تنها دلیل برطرف نشدن مشکلات اقتصادی نیز گوش نسپردن به سخن رهبری است که بر نگاه نداشتن به خارج کشور تاکید دارند.

در ادامه معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران با بیان اینکه حل مشکلات کشور در تحقق اقتصاد مقاومتی است، یادآور شد: انقلاب اسلامی برخلاف سایر کشورها ظرفیت درون‌زایی دارد به طوری که انرژی،  نیروی انسانی متخصص، سرمایه و نقدینگی در داخل وجود دارد که اگر دولت همین نقدینگی موجود را به سمت تولید داخلی هدایت کند به جای افزایش نرخ ارز و طلا، ارزش محصولات تولیدی در دنیا روبه افزایش خواهد رفت.

وی با تأکید بر اینکه امروز باید پرچم عظمت انقلاب را به دست گرفته و مردم را نسبت به این دستاوردهای انقلاب آگاه سازیم، عنوان کرد: امیدواریم در 40 ‌سالگی انقلاب بتوانیم از ثمره مقاومت انسان‌های پاکی چون گروه انقلابی ابوذر تا شهدای مدافع حرم پاسداری کرده و به خود متکی باشیم.

در پایان سردار نقدی با بیان اینکه راه پیشرفت کشور، انقلابی‌گری است نه سازش خاطر نشان شد: باید با حمایت از تولید داخلی در 40 سالگی انقلاب، پرچم این انقلاب مظلوم را در جهان بلند کرده و برای مردم تبیین کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار